×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۱۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ حبیب حسین زادگان مدیر کل ورزش و جوانان مازندران در اختتامیه مسابقات قهرمانی ستلایت بانوان ایران که در خانه اسکواش ساری برگزار گردید ضمن تقدیر و تشکر از دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ایران که حامی اسکواش مازندران هستند گفت: هیات اسکواش استان مازندران در این مدت کارهای بسیار خوبی را انجام داد و این نشان از اتحاد و همکاری این مجموعه است که قابل تقدیر است و بنده از مدیریت جوان هیات اسکواش مازندران رضایت دارم.

او با اشاره به جایگاه خوب ورزش مازندران در سطح استان و حضور ورزشکاران درمسابقات جهانی خبر داد و گفت: مطمئنا سال ۹۶ اتفاقات خوبی را در ورزش استان و کشور شاهد خواهیم بود.

در ادامه بهمن صفری رئیس هیات اسکواش استان مازندران و سرپرست کل مسابقات ستلایت بانوان ایران گفت: در ترسیم چشم انداز چهار ساله ورزش اسکواش برنامه راهبردی و عملیاتی خود را در جهت توسعه و بالندگی کمی و کیفی ابعاد گوناگون این ورزش، در محور های اساسی استعداد یابی، آموزش و نخبه پروری و همچنین دربعد همگانی و توسعه با توجه ویژه به شهرستانهای تابعه ارائه خواهیم داد.

رئیس هیئت اسکواش استان مازندران یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این هیئت را توجه به رشد و توسعه این رشته از طریق تعامل با نهاد‌های آموزشی دانست و تصریح کرد: در راستای رشد و توسعه اسکواش حضور در مسابقات مختلفی که بر اساس تقویم فدراسیون برگزار می‌شود را در اولویت قرار داده‌ایم.

وی در پایان با تقدیر از مساعدت های دکتر سلیمانی رئیس فدراسیون اسکواش ایران اعلام کرد: حمایت های بی دریغ دکتر سلیمانی و حسین زادگان از ورزش نو پا اسکواش و حضور در برنامه ها و پیگیری حل مشکلات ورزشکاران جای تقدیر و تشکر دارد.

در پایان رقابت ها سوگل ثمودی با پیروزی  ۳ بر صفر  برابر غزال شرف پور در بازی فینال ، قهرمان اسکواش مسابقات کلوز ستلایت ساری شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false