×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : گمانه زنیها پیرامون اعضاء دولت دوازدهم و اسامی که پیرامون آن در برخی رسانه ها اعلام میگردد این روزها یکی از مسائل مهم کشور می باشد که امیدواریم رئیس جمهور محترم و مشاورانش در فضائی آرام و با تدبیر این مهم را با انتخاب نفراتی شایسته و لایق و با در نظر گرفتن مسائل داخلی، منطقه ای و جهانی تحقق بخشند.
نقشه راه ترسیمی نظام در قالب چشم انداز و نیز برنامه های دولت جهت تحقق بخشی به اهداف و شعارها و هدفگذاریهای کوتاه مدت و بلند مدت نظام و دولت نیاز به پایه هائی توانمندی دارد که به این نقشه راه باور داشته و جهت تحقق آن دارای خلاقیت، تدبیر، ابزار و حمایت همه جانبه و مدیریتی شایسته باشد.
قطعا رئیس جمهور محترم با نگاه به موارد فوق ، نگاهی به شرایط داخلی، منطقه ای و بین المللی نیز خواهد داشت.
با توجه به اینکه در دور دوم دوران ریاست جمهوری آقای دکتر حسن روحانی قرار داریم این دوره را باید دوره اوج نمایش توانمندی دولت تدبیر و امید دانست که هرچه در چنته دارد را باید رو نماید، قطعا ایندوره ایشان برای ماندگاری خود در تاریخ و رسیدن به اهداف و برنامه های خود تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت نه جلب رضایت گروهها و احزاب هرچند که سعی خواهد کرد کمترین تنش را ایجاد نماید.
اینبار رئیس جمهور میداند که دیگر دور بعدی وجود ندارد تا نیاز به حمایت گروهها داشته باشد و آنچه که از او باقی خواهد ماند مورد قضاوت تاریخ و مردم قرار خواهد گرفت و نتیجه پایان این دولت ماندگار ترین صفحه دوران ریاست جمهوریش در تاریخ و نگاه مردم خواهد بود، ضعفها و قوتهای دوران دولت  یازدهم و این دولت آنقدر بچشم نمی آید که نتیجه عملکرد پایانی این دولت قضاوت خواهد شد، آقای دکتر روحانی بواسطه اینکه از اول تاسیس جمهوری اسلامی در کنار این نظام بوده قطعا تجربیات زیادی از فرازها و نشیبها خواهد داشت و میداند که در کجای میدان قرار دارد.
در میان اسامی مطرح شده برای دولت دوازدهم از فردی برای عهده دار شدن سکان هدایت وزارت رفاه، کار و تامین اجتماعی نام برده می شود که بنظر میرسد یکی از نقاط قوت و بارز دولت دوم آقای روحانی خواهد بود، کسی که در موقعیتهای حساس نظام حضوری شایسته داشت و با تواضع و فروتنی نقشی مهم در تاریخ معاصر ایفا نموده و رئیس جمهور محترم شناخت خوب و دقیقی از توانمندیها و درایت و تیزبینی این فرد معتدل و با تدبیر دارد.
کسی که در کنار توانمندی های ویژه فردی و مدیریتی خود دارای مشی معتدل و فروتن می باشد و شباهت های بسیار زیادی به آقای روحانی در مشی اعتدال دارد و می توان اعتدالی ترین گزینه دولت از ایشان یاد نمود، ایشان در کنار این خصیصه های بارز خود دارای نگاهی تیزهوشانه و نو بوده، بدون هیچگونه حاشیه و فاقد حرکاتی نمایشی می باشد و اثرگذاری ایشان بدون منیت و خودخواهی در مجموعه هائی که حضور داشت بسیار  منحصربفرد بود.
گزینه ای که میتوان ایشان را نمادی از توانمندی در کارهای جمعی و تیمی دانست، شاید بجرات اعلام کرد در فضائی که خیلی از افراد و مدیران هنوز در حال مشق کار تیمی می باشند ایشان استاد برجسته کار تیمی و خلاقانه و بدون حاشیه می باشد.
نگاه وحدت افرین و تجربیات بالای ایشان و شناخت از منطقه و جهان و مسائل داخلی در کنار قدرت تعامل بالا ایشان با سایر قوا و ارگانها در جهت نیل به تحقق اهداف نظام و دولت مزیت دیگریست که ویژگی شخصیتی بارزی در ایشان را نمایان میکند.
آقای دکتر حسن زمانی که از ایشان بعنوان گزینه ریاست محترم جمهور برای وزارت کار، رفاه و امور اجتماعی نام برده می شود، منشا تحولات بزرگی در خدمت گذاری به گروههای زیاد و مردمی خواهد شد که با این وزارت خانه سروکار دارند.
این وزارت بجرات بیشترین قشر مردم متوسط به پائین جامعه را در بر میگیرد و دولت دوازدهم با انتخاب این گزینه نشان داد که در پی ایجاد تحولی بزرگ بدون ایجاد هیچ حاشیه ای می باشد و سایر قوا و نهادهای حکومت را در این راه باخود همراه خواهد نمود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false