×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سید عباس حسینی نژاد مدیر کل سیاسی اسبق استانداری مازندران در گفتگو با خبرنگار ما با بیان اینکه رزمندگان اسلام با سرافرازی و غیرتمندی از کیان ایران اسلامی دفاع کردند، گفت: دفاع مقدس تاریخ سرافرازی و غیرتمندی ملت ایران اسلامی است و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی مرهون رشادت رزمندگان و شهدای والا مقام است.

مدیر کل سیاسی اسبق استانداری مازندران تصریح کرد: باید نسل جوان از سوی مسئولان امر در جریان این وقایع قرار گیرند تا نسل امروزی در جریان وقایع آن دوران قرار گرفته تا به گذشته و پیشینه خود افتخار کنند.

حسینی نژاد گفت: هفته دفاع مقدس یک فرصت مغتنم و ارزشمند برای تجدید شناخت حماسه عظیم نیروهای مسلح و مردم است.

وی دفاع مقدس را یک فرصت فوق العاده برای احیای نهضت حسینی و نهادینه سازی دفاع علوی و مجاهدت عاشورایی عنوان کرد و بیان داشت: با مقاومت مردم در مقابل متجاوزان هیمنه پوشالی و شکست ناپذیری دشمن فرو ریخت.

مدیر کل سیاسی اسبق استانداری مازندران خدامحوری و ولایتمداری ملت ایران را مانعی بزرگ در برابر دشمن دانست و گفت: به واسطه وجود این روحیات در کشور هر گونه ابتکار عمل از دشمن مقابل ایران سلب شده است.

حسینی نژاد افزود: فرزندان ملت در هشت سال دفاع مقدس سیره حسینی را برای خود سرمشق قرار داده بودند و بی شک تا وقتی که تابع امام حسین (ع) هستیم دشمن هرگز نخواهد توانست به ما ضربه ای بزند

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false