×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : بهرام دارایی مدیر کل بیمه ایران مازندران با حضور در جمع مردم نمازگزار شهرستان ساری در راهپیمایی روز چهانی قدس با اشاره به حساسیت حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار کرد: راهپیمایی روز جهانی قدس یکی از وظایف شرعی و توصیه‌های امام راحل(ره) و تاکیدات مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه آنچه حضور در راهپیمایی روز قدس را حساس‌تر می‌کند، حضور ترامپ در خاورمیانه بود، تصریح کرد: این حضور به منظور شکل‌گیری ناتوی عربی علیه جمهوری اسلامی صورت گرفت و نیاز به پاسخ مقتدرانه و قطعی دارد.

مدیر کل بیمه ایران مازندران گفت :  توطئه‌های آمریکایی که به همراه هم‌پیمانانش در خاورمیانه برنامه‌ریزی می‌شود، به طور حتم بی پاسخ نخواهند ماند.

دارایی با اشاره به پاسخ قاطعانه و سیلی محکم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به حملات تروریستی گفت: نیروهای مسلح به فرمان رهبری سیلی محکم به گوش تروریست زدند.

وی عنوان کرد: سیلی اصلی به استکبار، آل سعود، رژیم کودک کش اسرائیل و آل یهود در حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس است.

دارایی بیان کرد: یکی از اهداف عملیات تروریستی تهران تحت‌الشعاع قرار دادن و کم فروغ کردن حضور مردم در صحنه است، اما مردم شهید‌پرور نشان دادند، در همه شرایط پشتیبان دولت و نظام خود هستند.

وی داعش و گروهک‌های تروریستی را فرزندان کوچک آمریکای جنایتکار عنوان و تصریح کرد: گروهک تروریستی داعش با ایجاد فضای رعب و وحشت در صدد برهم زن امنیت و آرامش مردم بود.

مدیر کل بیمه ایران مازندران از خانواده بیمه ایران در خواست کرد: با حضور  پر شکوه خود در راهپیمایی روز جهانی قدس از خون شهیدان و مواضع مدبرانه رهبر فرزانه دفاع کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false