×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : ولی الله اسدیان پاچی مدیر عامل شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال در گفتگو با خبرنگار ما گفت ؛ آرمان آزادی قدس همیشه از اهداف اولیه انقلاب اسلامی ایران بوده است و دفاع از مظلومان جهان واجب شرعی است.

مدیر عامل شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال با اشاره به مساله فلسطین و روز جهانی قدس اظهار کرد: آرمان آزادی قدس به عنوان قبله اول مسلمانان جهان همیشه جزو اهداف اولیه انقلاب اسلامی ایران بوده و تا تحقق آن دست از تلاش بر نخواهیم داشت.

وی در ادامه عنوان کرد: ما بنا بر اعتقادات و اهدافی که در انقلاب اسلامی تعریف کرده‌ایم، از همه مظلومان عالم دفاع خواهیم کرد و این مساله در جغرافیا و دین خاصی محدود نمی‌شود.

اسدیان گفت: البته که برادران مسلمان ما در مناطقی چون افغانستان، عراق، یمن، سوریه، لبنان، فلسطین اشغالی و… در اولویت اول انقلاب اسلامی قرار دارند.

مدیر عامل شرکت تعمیرات انتقال نیروی شمال با بیان اینکه روز قدس روز سرمشق شدن ایران برای سایر کشورها است، عنوان کرد: این روز، روزی است که ایران قدرت خود را به همه دنیا مطرح می‌کنند.

وی روز قدس را روز دمیدن خون در رگ‌های کشورهای اسلامی خواند و تاکید کرد: قدس روزی است که مردم قدس احساس می‌کنند مردم جهان پشتیبان آنان هستند.

اسدیان با بیان اینکه روز قدس نماد صف‌بندی مظلومان در مقابل زورگویان است، ادامه داد: روز قدس لیله‌القدر که باید آن را به بیداری و هوشیاری بگذرانیم.

وی با اشاره به اینکه روز قدس تیری است به قلب توطئه بزرگ استکباری و حرکتی برای خنثی کردن اقدامات خباثت آمیز استکبار و صهیونیسم و هم‌پیمانان آن است که مسئله فلسطین را به کلی به دست فراموشی بسپارد، خاطر نشان کرد: در سال‌جاری نیز همانند سال‌های گذشته اهمیت روز قدس بیش از پیش احساس می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false