×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، محمد تقی انزان پور مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در گفتگو با خبرنگار ما از رشد ۲۵ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر طی سه ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه قبلی خبر داد .

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران عنوان کرد : عملکرد بندر فریدونکنار در این مدت از رشد ۵۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته برخوردار بوده است.
وی خاطرنشان کرد: در بخش ورود کشتی نیز عملکرد بندر نوشهر در این مدت با رشد ۲۲ درصدی و بندر فریدونکنار با رشد ۵۶ درصدی رو به رو بوده است.
انزان پور با بیان اینکه بنادر نوشهر و فریدونکنار از تجهیزات و امکانات مناسبی برای تخلیه و بارگیری انواع کالا برخوردارند تصریح کرد: تجار و بازرگانان و دیگر فعالان حوزه صادرات و واردات می توانند با استفاده از ظرفیت های موجود در این بنادر و بهره گیری از مزایا و ویژگی های منحصر به فرد صنعت حمل و نقل دریایی ، موجبات رشد و شکوفایی اقتصادی منطقه و کشور را فراهم نمایند .

وی با اشاره به تأکیدات مدیر عامل سازمان بنادر و دریانوردی مبنی بر لزوم استفاده از ظرفیت های بالقوه بندر نوشهر برای توسعه صادرات خاطرنشان کرد: تمام سعی و تلاش مسئولان و کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران بر این است که با فراهم نمودن بستر مناسب برای فعالیت تجار و صاحبان کالا و همچنین تأمین تجهیزات مورد نیاز برای تخلیه و بارگیری انواع کالا این روند رو به رشد تداوم داشته باشد.

مدیر منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر محصولات کشاورزی و دامی شامل کنسانتره و پوره سیب ، مواد غذایی شامل رب گوجه و خشکبار و همچنین کالاهای ساختمانی و معدنی را از عمده ترین کالاهای صادراتی از بندر نوشهر به مقصد کشورهای حاشیه دریای خزر برشمرد.
انزان پورهمچنین ازراه اندازی کامپیوترهای دستیHand Held بر روی سامانه جدید مدیریت عملیات کالای متفرقه در بندر نوشهر همزمان با بندر شهید رجائی به عنوان اولین بنادر در کشور خبر داد و گفت: ۱۰ دستگاه کامپیوتر دستی (Hand Held) با قابلیت کار در محیط اندروید ، توسط شرکت پورت اپراتور بندر خریداری و در حال بهره برداری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر می باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false