×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ همایش بزرگداشت روز ملی پژوهش در آموزش و پرورش و تقدیر از معلمان پژوهنده کشور به صورت ویدیوکنفرانسی با حضور وزیر آموزش و پرورش ، مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران به صورت همزمان در تهران و مراکز استان های برگزار شد.

در این مراسم پژوهشگران برتر آموزش و پرورش اعم از معلمان پژوهنده برتر ، پژوهشگر برتر ، طرح‌های پژوهشی برگزیده ، پایان‌نامه کارشناسی ارشد و رساله دکتری برگزیده ، تجارب برتر پژوهشی استان‌ها ، شورای تحقیقات برگزیده استان‌ها ، کمیته ‌های پژوهشی برتر حوزه ستادی ، مدیران پژوهش‌سراهای برتر و دانشجومعلمان پژوهنده برتر تجلیل شدند.

علیرضا سعدی پور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در این همایش  گفت : پژوهش سرلوحه امور اداره‌ کل آموزش و پرورش قرار دارد چون باور داریم پژوهش ، کلید طلایی توسعه و پیشرفت هر کشوری است.

وی حضور معلمان پژوهنده ، دانش‌آموزان پرسشگر و مدرسه پژوهش‌محور را موجب افتخار استان مازندران دانست و افزود : از این پژوهشگران برتر ملی در حد و اندازه‌ای که شایسته است قدردانی و لوح تقدیر و تندیس این پژوهشگران نیز به آنان اهدا خواهد شد ضمن اینکه هدایایی از آموزش و پرورش استان و استاندار مازندران تقدیم این عزیزان خواهد شد.

سعدی پور گفت : آموزش بدون پژوهش ماندگار نیست و من از شما پژوهشگران برتر می خواهم توان تخصصی خود را به کار بگیرید تا در سال های آینده شاهد درخشش بیشتر همکاران و دانش آموزان در این بخش باشیم.

در پایان این مراسم که در محل اداره کل آموزش و پرورش مازندران برگزار شد ، جوایز معلمان پژوهشگر برتر استان که حایز رتبه کشوری شدند به توسط مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به آنان اهدا شد .

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false