×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مهندس رضا غفاری مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم ، گفت که امروز مردم از عملکرد خوب و شایسته خانواده های شهدا در ارائه خدمات که در بخش های مختلف دولتی مشغول به خدمت هستند ، راضی اند.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران در مراسم تجلیل از کارکنان خانواده شهدا ، جانبازان ، رزمندگان و آزادگان شرکت توزیع برق استان مازندران سخن می گفت ، افزود: چشمان تیز بین و البته به حق مردم به نحوه ارایه خدمات کارکنان دولت به ویژه کارکنانی که منتصب به خانواده های شهدا هستند ،همواره رصد می شود.

وی با اعلام این نکته خطاب به کارکنان خانواده شهدای شرکت برق مازندران که شهیدان با هنر و رجایی به لحاظ زمانی کمترین فرصت خدمت به مردم را داشته اند اما خدمات و مدیریت آنان ماندگار و اثر گذار درنظام جمهوری اسلامی شده است ، گفت: امروز جنگ نرم که دشمنان این نظام به راه انداخته اند چندین برابر خطرناکتر از جنگ فیزیکی است و نقش خانواده های شهدا به عنوان کارکنان دولت در خنثی سازی این توطئه ها به مراتب مهم تر است.

غفاری تصریح کرد: امروز خانواده های شهدا ضمن ارائه خدمات مطلوب و کارشناسی به مردم باید در حفظ ارزش های دفاع مقدس همانند شهدای خود پیشگام باشند و در واقع شماها الگوی همگان در نهادینه کردن ارزش های اسلامی و انقلابی هستید.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق مازندران با بیان اینکه اعتقاد همه مدیران در نظام جمهوری اسلامی این است که شهدا و خانواده های آنان سرمایه های ارزشمند این نظام هستند ، گفت: مدیران امور ۱۸ گانه توزیع برق استان نیز باید مشکلات کارکنان را مورد توجه قرار داده و در عین حال بر ارائه خدمات مورد نیاز و رضایت مردم و عادلانه از سوی کارکنان اهتمام کنند.

وی عملکرد عادلانه و مورد رضایت مردم از سوی کارکنان دولت به ویژه خانواده های شهدا را همانند قهرمانان ملی توصیف کرد و گفت: اینکه علاقمندی کارکنان منتصب به شهدا و رزمندگان و جانبازان به نظام جمهوری اسلامی بیشتر است ، شکی وجود ندارد چراکه خون شهدا در رگ آنان جاری است و همواره بر ارزش های اسلامی و انقلابی تاکید و پایبند هستند.

در پایان این مراسم از کارکنان منتصب به خانواده شهدا شرکت توزیع نیروی برق استان مازندران مورد تجلیل قرار گرفتند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false