×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ جعفر خطی دیز آبادی مدیر بیمه معلم استان مازندران در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به این نکته که دانش آموزان برای سال تحصیلی۹۸-۹۹ از تاریخ سی و یک شهریور امسال تا سی و یکم شهریور سال آینده تحت پوشش بیمه هستند افزود: موضوع این بیمه نامه ارائه پوشش فوت ، نقص عضو دائم جزیی یا کلی و هزینه های پزشکی در مقابل حوادث است.

مدیر بیمه معلم استان مازندران با بیان اینکه ۵۳۰ هزار نفر ازدانش آموزان استان تحت پوشش بیمه حوادث تحصیلی قرار گرفتند ، گفت که بیمه معلم خسارت حوادث تحصیلی دانش آموزان را در کمتر از سه روز پرداخت می کند.

وی توضیح داد: پوشش بیمه حوادث تحصیلی همزمان با شروع سال تحصیلی جدید آغاز می شود و تا پایان سال تحصیلی ادامه دارد و دانش آموزان در این بیمه نامه در ۲۴ ساعت شبانه روز تحت پوشش هستند و در صورت بروز حوادث مشمول بیمه می توانند از مزایای آن استفاده کنند.

مدیر بیمه معلم استان مازندران از بیمه بودن ۹۵درصدی واحد های آموزشی استان مازندران خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر ۴هزار و ۴۰۰واحد آموزشی تحت پوشش بیمه هستند .

وی با بیان این نکته که بیمه معلم در گرفتن حق بیمه واحد های آموزشی همکاری مناسبی با آموزش و پرورش استان مازندران دارد، گفت: از آنجایی که مازندران درخطر انواع حوادث طبیعی از جمله سیل و زلزله قرار دارد، بیمه واحد های آموزشی ضروری است.

مدیر بیمه معلم مازندران با اشاره به اینکه در سال تحصیلی گذشته یکهزارو ۸۰۰نفر از دانش آموزان دچار حوادث شدند ، ادامه داد: بیمه معلم حدود ۷۵۷میلیون تومان خسارت به این دانش آموزان پرداخت کرد.

خطی همچنین به پرداخت ۲میلیارد و ۶۰۰میلیون تومان برای فوت ۱۹۲نفر از بیمه شده های معلم در استان خبر داد و گفت: بیمه عمر بازنشستگان استان نیز امسال در دستور کار قرار گرفته است.

 

وی ادامه داد: ۱۸هزار نفر از بازنشستگان فرهنگی استان متقاضی ادامه بیمه عمر معلم هستند.

وی به بیمه آتش سوزی ۲۰ هزار منزل مسکونی و ۴۵هزار خودرو فرهنگیان استان مازندران اشاره کرد و اظهار داشت: بیمه معلم استان مازندران نسبت به سال گذشته رشد ۲۵درصدی در پوشش بیمه ای دست یافته است.

وی گفت: بیمه معلم در آخرین بررسی های صورت گرفته رتبه هشتم کشور را در بین استان های مختلف دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false