×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ،آغاز عملیات اجرایی و کلنگ زنی ساختمان جدید بیمه آسیا استان مازندران با حضور ،دکتر مسعود بادین ، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا کشور؛اعضای هیات مدیره بیمه آسیا ، هاشمی مدیر کل اقتصادی و دارایی مازندران ،مدیران استانی و شهرستانی در ساری انجام شد.

دکتر مسعود بادین ، نایب‌رئیس هیئت‌مدیره و مدیرعامل بیمه آسیا کشور در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید بیمه آسیا در ساری اظهار کرد: بیمه آسیا گنجینه بزرگی به نام منابع انسانی داشته که موجب شده طی ۲ سال گذشته این شرکت بیمه‌ای به‌عنوان برند محبوب کشور شناخته شود.

“مسعود بادین” نائب رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل بیمه آسیا کشور امروز در آئین آغاز عملیات اجرایی ساختمان جدید بیمه آسیا در ساری، با بیان اینکه، میانگین نخبه پروری استان مازندران ۲ برابر میانگین کشور است، گفت: وجود ۳ فرودگاه بین المللی و تصاحب یک سوم مدال های طلا المپیک از مزیت های این استان محسوب می‌شود.

مسعود بادین با اشاره به ۶۴ سال فعالیت این شرکت، گفت: بیش از ۲ دوره بازنشستگی در بیمه آسیا اتفاق افتاده است که نشان از دارا بودن گنجینه بزرگ منابع انسانی است.

وی با اعلام اینکه در دو روز گذشته خسارت ۶۰۰ میلیارد تومانی پرداخت کردیم که نشان از توان این شرکت بیمه‌ای دارد، افزود: وقتی صنعت بیمه تحریم شد، بیمه ها بلافاصله دور هم گردهم آمدند و با بیمه کردن صنعت هوایی کشور توانستیم مشکلات ناشی از تحریم را برطرف کنیم.

مدیرعامل بیمه آسیا با اشاره به اینکه از بیمه‌ها گاهاً دلگیری پیش می‌آید که بیمه، پرداختی خوبی ندارد، خاطرنشان کرد: اگر بیمه بصورت درست صورت گیرد، ما هم تعهد خود را به نحو احسن انجام می‌دهیم.

بادین با اشاره به اینکه ساختمان جدید بیمه آسیا در مازندران به مساحت ۶۶۷ مترمربع در ۱۱ طبقه ساخته خواهد شد، افزود: این ساختمان، ۵ هزار مترمربع اسکلت بتنی و ۸۶ پارکینگ خواهد داشت.

مدیرعامل بیمه آسیا یادآور شد :استان مازندران همواره بحرانی است، لذا توصیه می کنیم با تعاملی که مسئولین استان با بیمه آسیا ایجاد می کنند بتوانیم همه مجموعه های اقتصادی و خدماتی استان را بیمه کنیم.

وی با اعلام اینکه این پروژه بعد از پروژه بابل، دومین پروژه بیمه آسیا در مازندران است، اضافه کرد: ساختمان بیمه آسیا در ساری دارای ۵ طبقه اداری، ۵ طبقه مهمانسرا و سالن اجتماعات است.

امیری مدیر امور شعب بیمه آسیا استان مازندران در این مراسم با اشاره به اینکه بیمه آسیا در مازندران رتبه دوم را داراست، اظهار کرد: در زمینه فروش صنعت بیمه، ۱۶ درصد سهم بازار در استان را به خود اختصاص دادیم.

مدیر امور شعب بیمه آسیا استان مازندران با بیان این مطلب که تلاش می‌کنیم با احداث ساختمان جدید ، خدمات شایسته‌تری به مردم ارائه دهیم گفت : بیمه آسیا مازندران، رتبه چهارم کشور را داراست.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تبریک به مناسبت پیروزی حماس و جریان مقاومت در غزه، اظهار کرد: اقدامات سخیفانه رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی را محکوم می کنیم.

علی بابایی کارنامی از مجامع جهانی و بین المللی خواست محاکمه رژیم غاصب صهیونیستی را در دستور کار قرار دهند.

وی بیمه را یکی از مهم‌ترین شاخصه‌های اقتصادی در اقتصاد ریسکی کشور دانست و گفت: سال گذشته بیش از ۸ هزار میلیارد تومان در بخش مرکبات به کشاورزان استان خسارت وارد شده است.

بابایی کارنامی ادامه داد: برای نخستین‌بار در برنامه هفتم توسعه، بیمه مرکزی را مکلف کردیم تا صنعت بیمه در حوزه کشاورزی ورود پیدا کند و به نوعی بیمه های تجاری پشتوانه کشاورزی باشند.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بیمه آسیا یکی از بیمه های خوب و در مسیر مردم است، خاطرنشان کرد: حدود ۱۰ الی ۱۲ هزار میلیارد تومان از منابع مالی مردم مازندران در اختیار بانک‌های عامل در تهران قرار داشته و نقشی در توسعه استان ندارد.

بابایی کارنامی گفت: برای عدالت‌بخشی ساختارها، بانک مرکزی را مکلف کردیم تا هر منابعی که از هر مسیری جذب می‌شود، ۸۰ درصدش به منشا همان استان برگردد.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی، گفت: مردم مازندران باید خدمات مطلوب نرم و سخت افزاری از شرکت های بیمه دریافت کنند. این جفای نابخشودنی است که بیمه را صرفا تجاری ببینیم.

 

پروژه ساختمان بیمه آسیا مازندران در زمینی به مساحت ۶۶۷ متر مربع و ۵ هزار متر زیر بنا، ۱۱ طبقه و ۸۶ پارکینگ طراحی شده است که ۵ طبقه اداری و ۵ طبقه مهمانسرا را شامل می شود و بعد از بابل این دومین ساختمان بیمه آسیا در مازندران است که احداث خواهد شد.

گفتنی است در پایان این مراسم کلنگ احداث این پروژه توسط مسئولین و متولیان بیمه آسیا به زمین زده شد و مقرر شد ساختمان جدید در ظرف مدت ۳ سال به‌ بهره‌برداری برسد و این در حالی بود که مسئولین استانی از مدیرعامل بیمه آسیا کشور خواستند با شتاب‌بخشی به‌این پروژه، در مدت ۱۸ ماه افتتاح شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false