×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛حضور تیم فنی و تخصصی دامپزشکی مازندران برای اولین بار در روسیه در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده با دولت روسیه یک تیم از مسئولین فنی و فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه عازم شدند.

دکتر حمزه آقاپور کاظمی سرپرست اداره کل دامپزشکی استان مازندران به نمایندگی از استاندار مازندران و به عنوان سرپرست تیم دامپزشکی به همراه مسئولین فنی و فعالین بخش خصوصی حوزه دامپزشکی مازندران به روسیه عازم شد.

دکتر حمزه آقاپور گفت: با توجه به سفر امسال استاندار و تیم اقتصادی استان مازندران به روسیه و در راستای پیگیری مصوبات و تفاهم نامه منعقد شده و با دعوت سازمان دامپزشکی کشور روسیه هیئتی از اداره کل دامپزشکی مازندران و نیز نمایندگان صادر کنندگان بخش خصوصی این استان جهت بررسی استانداردها و گذراندن آموزش‌های لازم به روسیه سفر کردند.

 

وی ادامه داد: این دوره های آموزشی به مدت ۴ روز و پیرو مباحث مرتبط با کلیه شاخص‌ها و استانداردهای لازم جهت واردات محصولات غذایی به روسیه بررسی گردید.

سرپرست اداره کل دامپزشکی مازندران با تاکید بر درک و محوری تشخیص دادن گمرگ کشور روسیه از موقعیت مازندران در توسعه روابط ایران و روسیه و با کشورهای سی آی اس گفت: به دلیل سختگیری‌های کشور روسیه در رعایت شاخص‌ها و استانداردهای مواد غذایی در واردات محصولات غذایی به این کشور سالانه بخش زیادی از محموله‌های وارداتی دنیا از جمله ایران برگشت می خورد و مشکلات زیادی را برای صادر کنندگان بخش خصوصی ایجاد می گردد که با توجه به توافقات صورت گرفته بخش زیادی از مشکلات صادرات محصولات کشاورزی و آبزیان مازندران به روسیه رفع خواهد شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false