×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، محمد خورشیدی مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: بیش از چهار میلیون و ۷۰۰ هزار بار مراجعه در سال گذشته به بخش‌های مختلف درمانی بیمارستان‌های تامین اجتماعی مازندران ثبت شده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به ارتقا هتلینگ بیمارستان‌های استان، گفت: اورژانس‌های تامین اجتماعی مازندران بازسازی شد.

وی با بیان اینکه ۳۵ هزار بستری و ۲۲ هزار عمل جراحی در بیمارستان‌های تامین اجتماعی استان صورت گرفته است، افزود: بیش از ۱۴ میلیون بار مراجعه به مراکز غیر تامین اجتماعی مازندران نیز به ثبت رسیده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران با بیان اینکه پنج بیمارستان و ۱۴ مرکز بهداشتی درمانی به صورت مستقیم در استان زیرپوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، گفت: در بخش درمان غیرمستقیم تمام بیمارستان‌های استان با هزینه ای معادل ۱۱ میلیارد تومان بازسازی، بهسازی و هتلینگ شده است.

خورشیدی با اشاره اینکه هزینه درمانی مستقیم و غیرمستقیم این سازمان حدود هزار میلیارد تومان است، افزود: یک سوم از مجموع این مبلغ مختص به حوزه مستقیم بیمه تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه دو هزار و ۳۰۰ کارمند به صورت مستقیم در حال خدمت به بیمه‌شدگان هستند، خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما رفع نیازهای بیماران در اتاق بستری آنان از طریق اجرای طرح هتلینگ بوده و اغلب اتاق‌های بیمارستان‌های تحت پوشش تامین اجتماعی مازندران بیش از سه تخت نیست.

مدیر درمان تامین اجتماعی مازندران گفت: در سال گذشته هشت اورژانس سازمان تامین اجتماعی در سراسر کشور بازسازی شده که از این تعداد دو اورژانس مربوط به مازندران بوده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false