×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ هوشنگ اصغریان مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان  قائمشهر با اعلام این که حدود یکهزار و ۲۰۰ دانش آموز این شهرستان فاقد تجهیزات هوشمند تحصیلی هستند ، گفت : تاکنون ۵۰ دستگاه گوشی هوشمند تهیه شده و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت قرار گرفته است.

مدیر آموزش‌وپرورش شهرستان  قائمشهر در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از دانش آموزان قائمشهری از شبکه شاد استفاده می کنند ، افزود: خیرین برای تهیه گوشی هوشمند دانش آموزان بی بضاعت پای کار آمده اند و طبق آمار به دست آمده ، خیرین تاکنون دستگاه تبلت توسط آنها تهیه شده و در اختیار دانش آموزان بی بضاعت منطقه کوهساران این شهرستان قرار گرفته است.

وی گفت : همچنین قرار است برای تهیه گوشی هوشمند و تبلت اداره اوقاف مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان ، کمیته امداد مبلغ ۵۰ میلیون تومان و شهرداری قائمشهر هم مبلغی را تهیه در اختیار آموزش و پرورش قرار دهند.

اصغریان از پوشش صد در صدی آموزش در بین دانش آموزان این شهرستان خبر داد و گفت که در روستاهای دورافتاده مناطق محروم قائمشهر که تعداد دانش آموزان بسیار پایین و امکان حضور آنان با رعایت پورتکل های بهداشتی وجود دارد کلاس ها به صورت حضوری و با موافقت شورای مدرسه برگزار می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false