×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛ آرزو ولیپورمدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با بیان این مطلب که احداث کتابخانه عمومی زیراب و آلاشت در قالب طرح بازآفرینی شهری توسط اداره کل راه و شهرسازی خواهد خورد گفت : برای استفاده از ظرفیت اداره کل راه و شهرسازی مازندران در خصوص ساخت کتابخانه در طرح بازآفرینی شهری در بافتهای فرسوده جلسات متعددی برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران با اشاره به اینکه مقرر شد به زودی کتابخانه های زیراب و آلاشت در قالب این طرح احداث شود، تصریح کرد: امیدواریم حلاوت این کار خیر به کام مردم فرهنگ دوست و اهل مطالعه این مناطق بنشیند.

وی گفت: امیدواریم راه و شهرسازی نهایت همکاری را برای ساخت کتابخانه انجام دهند تا همه مردم بتوانند به کتابخانه های عمومی دسترسی داشته باشند.

ولیپور با اشاره به اینکه خدمت در جهت آگاهی بخشی جامعه در حوزه کتاب و کتابخوانی، خدمتی ارزشمند است و در راستای اشاعه فرهنگ کتاب وکتابخوانی تلاش می‌کنیم، تصریح کرد: یکی از وظایف اصلی کتابخانه های عمومی رعایت عدالت مطالعاتی در جای جای استان است و در این بخش تلاش می شود تا با ظرفیت خیران و مردم محرومیت‌ها کاهش یابد.

وی با اشاره به اینکه در دو سال اخیر حدود ۱۰ کتابخانه در استان افتتاح شده است، بیان کرد: آمادگی کامل داریم تا ضمن تکریم خیران از ظرفیت آنها در حوزه کتاب و کتابخانه سازی بهره مند شویم و در بحث کتابخانه‌سازی تلاش ما این است تا عدالت مطالعاتی در روستاها و مناطق کم برخوردار استان برقرار شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان مازندران خاطرنشان کرد: هر یک از این کتابخانه ها به مثابه یک قرارگاه فرهنگی در حال اجرای برنامه های متنوع کتاب محور برای رده های مختلف سنی هستند که مطمئنا در تربیت نسل کتابخوان و افزایش سرانه مطالعه در کشور نقش های بی بدیلی ایفا می کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false