×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛در دیدار میان مدیرکل آموزش و پرورش مازندران و رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان بر ضرورت برگزاری دوره‌های آموزشی برای صیانت از امنیت دانش‌آموزان و مدارس استان مازندران بحث و تبادل نظر شد.

سعدی پور در این دیدار با تأکید بر ضرورت صیانت از امنیت فرهنگیان ، دانش‌آموزان و مدارس سطح استان افزود: یکی از مهم‌ترین مباحث تعلیم و تربیت ایجاد جو آرام و امن برای دانش‌آموزان، خانواده‌ها و معلمان است که در این راه باید از ظرفیت بسیار خوب پلیس آگاهی استان کمک گرفته و به ویژه در زمینه آموزش دانش‌آموزان و مدیران مدارس دوره‌های آموزشی منظم و مدونی برگزار شود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران به زمینه‌های همکاری میان دو دستگاه اشاره کرده و خاطرنشان ساخت: بحث امنیت فیزیکی مدارس برای ما بسیار مهم است. متأسفانه گاه مشاهده شده که در برخی مدارس سطح استان مواردی از قبیل سرقت از اموال مدارس اتفاق افتاده که در این شرایط اقتصادی برای ما بسیار هزینه‌بردار است. سرقت از اموال مدرسه را به طور جد پیگیری می‌شویم تا به صفر برسد.

سعدی پور همچنین با برشمردن دیگر موارد همکاری میان آموزش و پرورش و پلیس آگاهی استان، تصریح کرد: یکی دیگر از دغدغه‌های ما، دانش‌آموزان هستند. رفت و آمد دانش‌آموزان، استفاده از وسایل نقلیه عمومی، عبور و مرور در خیابان، حفاظت از اموال شخصی دانش‌آموزان، نوع رفتار دانش‌آموزان در فضای مجازی و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی که ممکن است آنها را در معرض خطر قرار دهد برای ما بسیار مهم است.

رئیس پلیس آگاهی استان مازندران نیز در این دیدار با تأکید بر ضرورت ارتباط و تعامل هر چه بیشتر میان دو دستگاه گفت: اصلی‌ترین زمینه همکاری ما باید در زمینه آموزش مدیران، معلمان و دانش‌آموزان باشد. کارشناسان آگاهی استان با آمادگی کامل حاضرند دوره‌های آموزشی مرتبط در زمینه‌های مختلف اعم از سرقت از مدرسه، امنیت و حفاظت فیزیکی مدارس، امنیت دانش آموزان و مواردی از این دست را برگزار کنند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false