×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۲۹ اسفند - ۱۴۰۲  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سیف الله فرزانه مدیرکل میراث فرهنگی مازندران  در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در صورت مهار ویروس کرونا ، ۱۶ نمایشگاه صنایع دستی ویژه نوروز ۹۹ در سطح استان برپا خواهد شد.

مدیرکل میراث فرهنگی مازندران با اشاره به اهمیت هماهنگی دستگاه و نهادها با قرارگاه پدافند زیستی استان ، تا بهبود کامل شرایط گفت: با توجه به تلاش گسترده در خصوص جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و با امید خدا ، مهار آن ، ۱۶ نمایشگاه صنایع دستی ویژه نوروز ۹۹ در سطح استان برپا خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای برپایی ۵ نمایشگاه ملی، گفت: ۱۱ نمایشگاه منطقه‌ای نیز در سطح استان برپا خواهد شد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی مازندران گفت: نمایشگاه‌های ملی صنایع دستی در شهرستان‌های رامسر ، چالوس ، نوشهر ، ساری و گلوگاه ، برنامه ریزی شده است.

فرزانه با اشاره به همراهی خوب سرمایه گذاران و بهره برداران تأسیسات گردشگری در موضوع توقف کوتاه مدت فعالیت این مجموعه‌ها ، گفت: قطعاً تصمیمات قرارگاه پدافند زیستی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خواهد بود و تمام دستگاه‌ها و نهادها ملزم به رعایت این مصوبات خواهند بود.

باقر صلح جو مدیرپایگاه ملی میراث‌فرهنگی فرح آباد از ضد عفونی محوطه و فضاهای بازدیدکنندگان خبرداد وگفت: به منظور حفظ سلامت بازدید کنندگان و همچنین کارکنان این مجموعه این اقدام صورت پذیرفت.

وی با اشاره به اهمیت موضوع پیشگیری از شیوع ویروس کرونا و سلامت افراد جامعه، گفت: نکات مهم و ضروری بهداشتی در ابتدای ورود به مجموعه به اطلاع هموطنان می‌رسد.

مدیر پایگاه ملی میراث‌فرهنگی فرح آباد، گفت: برنامه ریزی در راستای ضد عفونی و پاکسازی مجموعه تا رفع کامل این معضل ادامه خواهد داشت.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false