×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با حجت الاسلام مهدی خانلری امام جمعه و لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار شهرستان سیمرغ دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این نشست صمیمی ؛ لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار سیمرغ اظهار کرد: اهتمام ما در حوزه فرهنگ و هنر توجه و تقویت مؤلفه های انقلابی و اسلامی است.

رحمتی بهمنانی با اشاره به ظرفیت های شهرستان در زمینه های مختلف و اقدامات انجام شده در حوزه فرهنگ ، خواستار حمایت و پشتیبانی بیش از پیش اداره کل از طرحها و برنامه های فرهنگی ، هنری و قرآنی در شهرستان شد.

وی در این دیدار فرهنگ را زیربنای توسعه پایدار ذکر و خاطرنشان کرد: رسیدن به توسعه پایدار در تمامی زمینه ها تنها از طریق توسعه فرهنگی امکان پذیر است.

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد استان مازندران نیز در این دیدار تمرکز زدایی و توجه بیش از پیش به شهرستانها را از رویکردهای اداره کل استان عنوان کرد و افزود: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اهتمام ویژه‌ای برای ایجاد و تقویت هسته های مردمی دارد و در این راستا حمایت، تعامل و همراهی سایر دستگاه ها به ویژه فرمانداری ، ائمه جمعه و شهرداری و شوراهای اسلامی بسیار مؤثر و راهگشاست.

همزمان در این جلسه آئین تکریم و معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سیمرغ با حضور آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ، لهراسب رحمتی بهمنانی فرماندار ، حجت الاسلام خانلری امام جمعه، سرهنگ پورقربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ،جمعی از مسئولان ، اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سیمرغ برگزار شد.

در این آئین از زحمات و فعالیت های ارزشمند سیفی رئیس پیشین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سیمرغ تکریم و قدردانی کردند و طی حکمی از سوی احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران ، درزی پور به عنوان سرپرست جدید این اداره منصوب و معارفه شد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false