×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۲۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛  حیدر نوروزی مدیرکل راه و شهرسازی مازندران گفت: حدود ۴۰ کیلومتر از بزرگراه سوادکوه – قائمشهر و سه دهنه تونل به طول یک هزار و ۵۷۰ متر همزمان با سفر رئیس جمهور تکمیل شد.

نوروزی  اظهار داشت: برای ساخت و تکمیل این طرح حدود دو هزار و ۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است و تونل و پل ارتباطی نوشهر- چالوس با اعتبار ۹۷۰  میلیارد ریال به عنوان یکی دیگر از طرح هایی است که امروز همزمان با سفر رئیس جمهور افتتاح می شود.

وی بهسازی محور بهشهر – زاغمرز در شرق مازندران را از دیگر طرح ها برشمرد و گفت: طرح بهسازی محور بهشهر – زاغمرز به طول ۱۵ کیلومتر  با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریالی بهره برداری می شود.

نوروزی گفت: همچنین بخشی از کمربندی شهر ساری در سفر رئیس جمهوری زیر بار ترافیک قرار می گیرد که برای این طرح نیز ۸۲ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است و بهره برداری از افزایش طول باند فرودگاه رامسر با هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار دولتی از دیگر طرح هایی است که امروز بهره برداری می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران یادآور شد: در سفر رئیس جمهوری کمربندی جنوبی شهر بابل به عنوان بزرگ ترین شهرستان استان نیز پس از ۱۱ سال با هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال به بهره برداری می رسد و با بهره برداری از این طرح ، بار ترافیکی شهر بابل که نابسامانی زیادی برای شهروندان به دنبال داشته کاهش خواهد یافت.

وی گفت: اجرای کمربندی جنوبی شهر بابل که حدود ۱۶.۲ کیلومتر طول دارد ، در سال ۸۵ آغاز شد و تکمیل آن در این سال ها از مهم ترین دغدغه های مردم منطقه بود و برای این کمربندی ۶ زیرگذر و سه روز گذر به طول ۱۰۰ متر ساخته شده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false