×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت مازندران گفت: به دستور مدیرعامل سازمان بیمه سلامت از طریق سامانه ۱۶۶۶ ، به سوالات بیمه شدگان و سایر هموطنان در ارتباط با بیماری کرونا پاسخ داده می شود.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران اظهار کرد: در همین راستا در نظر است پزشکان همکار در سازمان بیمه سلامت (ستاد و ادارات کل استانی) نیز برابر برنامه زمان بندی از طریق سامانه ارتباط مردمی ۱۶۶۶ سازمان بیمه سلامت ، پاسخگوی تماس های ارجاعی ، ارائه راهنمایی و مشاوره هستند.

دکتر ظفرمند در ادامه افزود: برابر برنامه ریزی به عمل آمده، سوالات تماس گیرندگان از طریق اپراتورهای ۱۶۶۶ به پزشکان ارتباط داده شده و پاسخگویی در دو شیفت کاری ( شیفت اول از ساعت ۸ صبح الی ۴ بعد از ظهر و شیفت دوم از ساعت ۴ بعد از ظهر الی ۱۰ شب) انجام خواهد شد.

وی گفت : به منظور رفع نگرانی کارکنان و مراجعین محترم تمهیداتی در کمیته بحران این اداره کل مصوب و اجرا شد که از مهمترین این موارد می توان به: تشکیل جلسات رصد و بررسی وضعیت بیماری کرونا در سطح استان و اداره کل ، تهیه و توزیع دستکش و ماسک یکبار مصرف بین پرسنل، بررسی روزانه پرسنل از نظر علائم بیماری ،افزایش مدت تائید خدمات بخاطر پیشگیری از مراجعات مردم به ادارات ،آموزش پرسنل ادارات و پرسنل دفاتر پیشخوان در پیشگیری از بیماری ،تهیه بروشور ، استند و پلاکارد اطلاع رسانی و راههای مقابله با بیماری کرونا و نصب ارسال به ادارات و دفاتر پیشخوان سراسر استان ، اطلاع رسانی از طریق کانال پیامکی اداره کل و پیام رسان سروش ،لغو جلسات و دوره های آموزشی و اداری در سطح استان و استفاده از سیستم ویدئو کنفرانس ( غیر حضوری ) ،مجهز کردن ستاد بحران اداره کل به اقلام مورد نیاز بهداشتی جهت مقابله وجلوگیری از شیوع این ویروس ،اطلاع رسانی از طریق روزنامه استان در چند نوبت به منظور افزایش سطح آگاهی مردم عزیز و بیمه شدگان اشاره کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false