×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، دکتر رسول ظفرمند مدیرکل بیمه سلامت استان مازندران در دیدار با علی رجبی ، مدیرکل ثبت احوال استان که با حضور معاونین و جمعی از مسئولین بیمه سلامت همچنین معاون فناوری اطلاعات ثبت احوال برگزار شد ، ضمن تقدیر از همراهی و همکاری ثبت احوال استان در ارائه خدمات نوین بیمه‌ای در سطح استان بیان داشت: در راستای اجرای مصوبات برنامه ششم توسعه در زمینه برخط نمودن اطلاعات ثبت احوال جهت پوشش بیمه ای آحاد جامعه همچنین استقرار پروژه های نوین الکترونیکی بیمه سلامت شامل: استحقاق سنجی الکترونیک ، ارجاع الکترونیک ، رسیدگی الکترونیک اسناد و نسخه نویسی الکترونیک ، تعامل و همکاری هرچه بیشتر بین بیمه سلامت و ثبت احوال بسیار مهم و ارزشمند می باشد.

مدیرکل بیمه سلامت مازندران در ادامه افزود : ایجاد و آماده سازی بستر الکترونیکی مناسب جهت اجرای طرح های نوین الکترونیکی بیمه سلامت با محوریت کد ملی واحد برای شناسایی بیمه شدگان در طرح‌های استحقاق سنجی بیمه و استحقاق درمان همچنین پاسخگویی برخط در جهت استعلام های بیمه‌ای در تسریع ارائه خدمات به بیمه‌شدگان بسیار مهم و ضروری است که خوشبختانه با نظر بسیار مساعدی که مدیر کل و مجموعه ثبت احوال و مدیران این اداره کل دارند ، امیدواریم بتوانیم در آینده نزدیک شاهد بسط و گسترش خدمات نوین الکترونیکی بیمه سلامت در سطح استان باشیم.

رجبی ، مدیرکل ثبت احوال استان مازندران ضمن تبریک کسب رتبه برتر اداره کل بیمه سلامت در جشنواره شهید رجایی استان افزود: خدمت رسانی به مردم در حوزه سلامت از اهمیت بسزایی برخوردار بوده و تعامل این دو دستگاه می تواند نقش موثری در این خصوص ایفا نماید.

وی افزود: بیمه سلامت در سالهای اخیر خدمات مناسب و نوینی را به بیمه شدگان ارائه نمود و ثبت احوال نیز در راستای تعامل و همکاری با این اداره کل ، آمادگی لازم را جهت همکاری‌های هر چه بیشتر دارد. وی همچنین اعلام کرد: ثبت احوال آمادگی دارد برای افرادی که فاقد شناسنامه بوده و از نهادهای حمایتی معرفی ‌شوند ، در اسرع وقت نسبت به صدور شناسنامه جهت دریافت خدمات بیمه اقدام نماید.

وی همچنین افزود: آماده اقدام جهت ارائه و صدور شناسنامه برای نوزادان حداکثر تا ۲۴ ساعت در سراسر استان هستیم تا بتوانند ضمن دریافت دفترچه بیمه سلامت ، از خدمات مورد نیاز درمانی بهره مند شوند.

حدود نیمی از جمعیت استان مازندران تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و این اداره کل جهت خرید راهبردی خدمات سلامت مورد نیاز بیمه شدگان ، با بیش از ۲ هزار و سیصد موسسه درمانی در سطح استان طرف قرارداد می باشد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false