×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان مازندران در گفتگو با خبرنگاران با اظهار اینکه جشنواره منطقه‌ای تئاتر افراد دارای معلولیت ویژه استان‌های شمالی در استان برگزار می‌شود ، افزود: این جشنواره ویژه پنج استان مازندران ، گلستان ، گیلان ، خراسان شمالی و سمنان است.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران ، با بیان اینکه جشنواره هفته اول اسفندماه برگزار می‌شود ، برپایی این جشنواره را در ارتقای اعتماد به نفس و خودباوری بین افراد دارای معلولیت مؤثر دانست و گفت: هنر ابزاری برای ورود معلولان به جامعه است و در توانمندسازی آنها نقش دارد.

بریمانی تصریح کرد: این رویداد فوق تخصصی بوده و افراد دارای معلولیت در تلاش هستند تا جایی را در عرصه هنر برای خود باز کنند.

مدیرکل بهزیستی استان مازندران از ثبت نام و شرکت ۱۰۶ اثر برای حضور در جشنواره خبر داد و گفت: ۱۳ اثر به مرحله پایانی راه یافتند و این آثار از ۳۰ بهمن تا چهارم اسفندماه در بابلسر به رقابت می‌پردازند.

وی ادامه داد: از آثار راه یافته دو اثر به صورت خیابانی، شش اثر صحنه‌ای و پنج اثر در بخش کودکان و نوجوانان اجرا می‌شود. و از مجموع آثار راه یافته چهار اثر مربوط به مازندران است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false