×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی ابراهیمی رییس ستاد اقامه نماز استان مازندران در همایش یک‌هزار نفری دانش آموزان دهه هشتادی مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله افزود: توجه به اصل تربیت دینی برای دور شدن از گناه و ایجاد جامعه ممتاز باید در مدارس ریشه کند و برای تحقق این امر به معنای واقعی برپایی نماز در اولویت باشد.

وی ادامه داد: باید بپذیریم که در سال های گذشته در ارتباط با مقوله به پا داشتن نماز در مدارس استان کم کاری شده که باید برای رفع این نقیصه اقدامات لازم انجام شود.

رییس ستاد اقامه نماز مازندران گفت: در حدود ۷۴۰ مدرسه استان روحانی و امام جماعت برای برپایی نماز وجود دارد و در کل از مجموع چهار هزار مدرسه در استان حدود ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه دارای نمازخانه است.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیمی بیان کرد: متاسفانه هجمه های رسانه ای دشمنان در ارتباط با کم اهمیت جلوه دادن فرهنگ نماز و مسایل دینی بسیار برجسته است که برای خنثی سازی این توطئه ها بیش از پیش به فرهنگ اسلامی نیازمندیم.

وی ادامه داد: پیگیر آن هستیم که در تمام مدارس استان نماز جماعت به صورت حداکثری اقامه شود که با اجرای این طرح معنویت در بین جامعه دانش آموزی دوچندان خواهد شد.

رییس ستاد اقامه نماز مازندران تصریح کرد: رهبر انقلاب فرمودند که مدارس را مزین کنید به نمازخوانی نوجوانان ، این برترین تضمین برای سلامتی آینده‌ جامعه بوده و همین امر موید اهمیت ویژه و توجه ایشان به امر نماز در آموزش و پرورش است.

وی ادامه داد : رهبر معظم انقلاب در جای دیگری فرمودند که نباید در حوزه نماز حتی از یک نفر هم غافل شد، همه این‌ها نشان از اهمیت ترویج فرهنگ اقامه نماز جماعت از دیدگاه ایشان دارد.

حجت الاسلام والمسلمین ابراهیمی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم که در مدارس اقامه نماز حداکثری اتفاق بیافتد تا دانش آموزان با آثار و برکات نماز آشنایی پیدا کنند و نماز خود را اول وقت به جماعت بخوانند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false