×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  چهارشنبه - ۱۲ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه از ابتدای طرح آرامش بهاری بیش از ۳ هزار نفرشب در زائرسراها و سوئیت‌های اماکن متبرکه مازندران اقامت داشتند، تصریح کرد: ۹۰۰ زائرسرا و سوئیت در طول سال و به‌خصوص ایام طرح آرامش بهاری آماده اسکان مسافران و گردگشران نوروزی است.

علیزاده  اظهار کرد: همزمان با اجرای طرح نوروزی آرامش بهاری خیمه‌های معرفت در امام‌زادگان و بقاع متبرکه شاخص استان برپا و با غرفه‌های مختلف به زائران و مسافران خدمات ارائه می‌دهد.

وی با بیان اینکه غرفه‌های نقاشی بکشید و جایزه بگیرید، کودک و نوجوان، قرآن بخوانید و جایزه بگیرید، عفاف و حجاب، پاسخگویی به مسائل شرعی و.. در خیمه‌های معرفت برپا است، افزود: در قالب طرح نوروزی آرامش بهاری حدود ۶۰ خیمه معرفت در امام‌زادگان مازندران برپا شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از استقبال بی‌نظیر زائران و مسافران نوروزی از طرح آرامش بهاری خبر داد و گفت: امام‌زادگان و بقاع متبرکه همیشه کانون فرهنگی و ملجأ آرامش مردم است و مسافران نوروزی بازدید از اماکن متبرکه را در اولویت سفرهای خود قرار می‌دهند.

علیزاده با بیان اینکه از ابتدای طرح نوروزی آرامش بهاری بیش از ۳ هزار نفرشب در زائرسراها و سوئیت‌های اماکن متبرکه مازندران اقامت داشتند، تصریح کرد: ۹۰۰ زائرسرا و سوئیت در طول سال و به‌خصوص ایام طرح آرامش بهاری آماده اسکان مسافران و گردگشران نوروزی است.

وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری در راستای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر به مسافران در اماکن متبرکه استان اجرا می‌شود، اضافه کرد: تبدیل بقاع متبرکه به قطب فرهنگی یکی دیگر از اهداف اجرای طرح آرامش بهاری به‌شمار می‌رود که در این راستا امام‌زادگان استان با برنامه‌های فرهنگی مذهبی آماده خدمات‌رسانی و پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی هستند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه گردشگری مذهبی در جامعه مغفول مانده و باید در این راستا بیشتر تلاش شود، گفت: طرح آرامش بهاری بهترین فرصت برای رونق گردشگری مذهبی در امام‌زادگان و بقاع متبرکه است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false