×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ زهرا پناهی روا مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش در آیین تجلیل از ۱۲۵ معلم نمونه و منتخب مازندران در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری افزود: تنها راهکار مقابله با دشمنان ، ترویج و نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت و پاسداری از ارزش ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت که دشمنان با استفاده ابزاری از رسانه و فضای مجازی برای پیشبرد اهداف پلید خود به دنبال هدف قرار دادن ذهن نسل جوانان هستند.

وی اظهار داشت: نسل جوان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند ترویج منش و سبک زندگی شهدا هستند تا بتوانیم از آنان بعنوان آینده سازان ایران اسلامی در برابر توطئه های سازمان دشمنان محافظت کنیم.

این مقام مسوول با بیان اینکه ترویج سبک زندگی شهدا راه عبور از مشکلات و دستیابی به سعادت است ، ادامه داد: شهدا برای حفاظت و پاسداری از ارزش های والای اسلامی از جان شیرین خود گذشتند تا ما اکنون در آرامش باشیم.

 

وی خاطرنشان کرد: وجود ۳۶ هزار شهید دانش آموز در کشور سند افتخار جامعه دانش‌آموزی و مدارس ماست و به آن می بالیم.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش افزود: آینده ایران اسلامی از آن جوانان است و بر همین اساس نیز تمام هدف دشمنان آسیب زدن به جامعه نخبگانی ما در مدارس و دانشگاه هاست.

پناهی روا ، با بیان اینکه باید با ایجاد گفتمان ملی آموزش و پرورش را به جایکاه واقعی آن برسانیم ، اضافه کرد: اجرای کانل سند تحول بنیادین گامی موثر در تحقق این مهم است.

وی گفت: دولت سیزدهم با اجرای طرح رتبه بندی معلمان دنبال ایجاد رضایتمندی در بین این قشر است.

این مقام مسوول تصریح کرد : گزینش نیروی انسانی مومن و انقلابی و در واقع ایجاد تحول در دستگاه تعلیم و تربیت در انتخاب گزینش نیروهای مومن و انقلابی، آموزش و پرورش را می تواند به جایگاه واقعی خود برساند.

وی گفت: اگر می خواهیم جایگاه و شان آموزش و پرورش را ارتقا دهیم باید نسبت به انتخاب نیروی انسانی متعهد و انقلابی حساسیت بیشتری داشته باشیم.

وی بازشناسی و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز کشورمان در گام دوم انقلاب اسلامی را از اصلی‌ترین راهبردهای وزارت آموزش و پرورش عنوان کرد و خاطر نشان کرد : با تاسی به آموزه‌های ناب قرآنی و اسلامی و اسناد بالادستی از جمله سند تحول بنیادین و بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت و ایثار اجتماعی تلاش می کنیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false