×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ آئین تجلیل از معلمان نمونه و برتر رتبه بندی کشوری و استانی ، خانواده معظم شهدای آموزش و پرورش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام شامخ معلم با حضور استاندار مازندران ، مدیرکل شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش ، فرماندار شهرستان میاندورود ، مدیرکل آموزش و پرورش و برخی مدیران استان ، آئین تجلیل از معلمان نمونه استان مازندران در اردوگاه شهدای دانش آموزی بادله شهرستان میاندورود برگزار شد. ‎

حسین کمالی مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در آیین تجلیل از معلمان نمونه و منتخب مازندران که در اردوگاه دانش آموزی بادله ساری برگزار شد ، افزود: در عصر حاضر بیشترین سرمایه گذاری در کشورهای توسعه یافته در بستر آموزش و پرورش انجام می‌شود.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران اظهار داشت: انتظار می‌رود تمام مسئولان حاکمیتی ، مدیریتی و اجرایی به معنی واقعی جایگاه معلم را در برنامه‌های توسعه‌ای خود ببینند.

وی خاطرنشان کرد: معلمان یکی از اثر گذارترین گروه‌ های مرجع در جامعه هستند که منش ، گفتار و رفتار آنان بر روی طیف گسترده‌ ای از اقشار اجتماع تاثیرگذار است.

وی گفت: عدالت آموزشی تا جایی که میسر است در مدارس مازندران انجام می‌شود ضمن این که عدالت امکانات در برنامه اداره کل آموزش و پرورش استان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران بیان کرد: معلمان در شکل گیری و شکل دهی افکار جوانان نقش بی بدیلی دارند و در این راستا سرمایه گذاری در دستگاه تعلیم و تربیت در واقع مسیر توسعه را هموارتر می کند.

کمالی با بیان اینکه منشا تمام مشکلات در کشور ناشی از بی توجهی به دستگاه آموزش و پرورش است، گفت: دولت مردمی سیزدهم در عمل نشان داده که به دستگاه تعلیم و تربیت توجه ویژه ای دارد.

وی افزود: در دولت مردمی سیزدهم بیش از ۱۶ میلیارد تومان به مدارس شبانه روزی مازندران کمک شد که در نوع خود بی سابقه است.

وی گفت: تکریم معلمان و توجه به دستگاه تعلیم و تربیت در جامعه نهادینه شده است و این مهم به برکت وجود معلمانی فرهیخته در تربیت نیروهای انسانی ماهر و متخصص و سرمایه گذاری صورت گرفته در این بخش است.

وی در بخش دیگر سخنان خود با بیان اینکه شهید مطهری یک نمونه و الگو برای تمام معلمان است، گفت: شهید مرتضی مطهری شخصیتی بود که در شکل گیری انقلاب اسلامی کارهای بزرگی انجام دادند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: شهید مرتضی مطهری مبانی فکری جوانان را پایه گذاری کردند و شکل دادند که در نوع خود در پیروزی انقلاب اسلامی و مقابله با توطئه های دشمنان بسیار اثرگذار بود.

کمالی افزود: شهید مطهری در تبیین و تشریح معارف اسلامی بسیار تاثیرگذار عمل کردند ضمن اینکه این شخصیت والامقام در مبارزه با افکار انحرافی پیشگام بود و ۱مام از ایشان بعنوان حاصل عمر خود یاد کردند.

وی ادامه داد: باید معلمانی همتراز با شهید مطهری داشته باشیم تا بتوانند قلوب و افکار جوانان را تسخیر کنند و بر آنان تاثیرگذار باشند.

وی از کسب رتبه نخست کشوری آموزش و پرورش مازندران در طرح مهر خبرداد و گفت ؛ ثبت نام دانش آموزان در المپیاد های علمی بیش از ۹۰ درصد رشد داشته است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false