×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سید علی قاسمی تروجنی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر مازندران، اظهار داشت: مازندران از استان‌های مسافرخیز در کشور بوده که سالانه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگران داخلی و خارجی است.

قاسمی با اشاره به افزایش سفر فرهنگیان به استان گفت: از ابتدای طرح اسکان مسافران فرهنگی، ۳۰ هزار مسافر فرهنگی در مراکز اسکان آموزش و پرورش مازندران مقیم شدند.

وی افزود: مدارس مازندران قبل از آغاز سال نو برای اسکان مسافران و فرهنگیان آماده شد تا خدمات مناسبی را جهت اسکان ارائه دهد.

قاسمی تصریح کرد: از ۲۸ اسفند تا نهم فروردین ۳۰هزار و ۳۹۴ خانوار فرهنگی و غیر فرهنگی شامل ۱۰۹هزارو ۴۱۱ نفر در ۴۱۵ مدرسه استان اسکان یافتند.

وی گفت: بیشترین اقامت در شهرستان‌های رامسر، چالوس، بابلسرو ناحیه یک ساری بود. براساس تعرفه اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش، هزینه یک شب اقامت در کلاس ویژه برای فرهنگیان ۲۸ هزار تومان و برای سایر مسافران ۵۵ هزار تومان است.

قاسمی ادامه داد: کرایه هر شب اقامت در مدارس گروه الف برای فرهنگیان، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب ۲۴ هزار و۵۰۰ تومان، ۴۲ هزار و ۶۶ هزار تومان است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: هزینه یک شب اقامت در کلاس‌های گروه ب برای فرهنگیان، کارکنان دولت و مشاغل آزاد به ترتیب ۱۸، ۳۵ و ۵۱ هزار تومان است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false