×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سرهنگ پاسدار مهراب ریاحی  جانشین رئیس پلیس مازندران در دهمین جلسه قرارگاه نوروزی مازندران اظهار داشت: مقابله با سرقت، مدیریت ترافیک، کاهش میزان تصادفات و تامین امنیت مردم و مسافران نوروزی در روزهای باقیمانده ایام نوروز از مهم‌ترین ماموریت‌های انتظامی استان در در دور دوم سفرهای نوروزی است.

وی با بیان این‌که باید با همدلی و مشارکت همگانی تلاش کنیم تا مسافران و گردشگران نوروزی بدون هرگونه دلهره‌ای به برنامه‌های سفر خود در این دوره و استفاده از مواهب الهی برسند، خاطرنشان کرد: با حضور عوامل گشتی و تلاش شبانه‌روزی نظم و انضباط اجتماعی کاملی در استان برقرار شده است.

ریاحی با اشاره به اینکه برابر آمار های اعلام شده، مازندران رتبه دوم ترددهای جاده‌ای را داراست، گفت: از ابتدای شروع طرح نوروزی تاکنون شاهد کاهش سه درصدی تصادفات جاده ای در استان بوده ایم.

وی از ثبت ۲۳ میلیون تردد درون‌شهری در سطح استان خبرداد و تصریح کرد: در این مدت شاهد کاهش ۴۳ درصدی متوفیان ناشی از تصادفات رانندگی بوده ایم.

ریاحی با اعلام اینکه هفت میلیون و ۷۲۳ هزارو ۹۰۰ اقامت ثبت شده در مراکز رسمی استان اعلام شده  است از مسافران نوروزی خواست بامدیریت و برنامه‌ریزی در سفر با توجه به شرایط جوی استان در روزهای پایانی برنامه‌های سفر خود را به روزهای آخر تعطیلات موکول نکنند.

وی از کشف ۱۳۲ کیلو و۳۲۹ گرم انواع مواد مخدر در طول ایام نوروز در استان خبر داد و گفت: در این مدت ۲۹۳ نفر از عملان و خرده فروشان مواد مخدر  دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false