×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ عسگری نیکزاد مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران در مراسم تجلیل از برترین های کنکور ۹۷ ، برگزیدگان آموزشی، پژوهشی و پرورشی که درمجتمع نفت محمودآباد برگزار شد، با بیان اینکه فعالیت اصلی آموزش و پرورش، آموزش و تربیت بوده و معلمان به صورت گفتاری و عملی فعالیت ها را به دانش آموزان یاد بدهند، اظهار کرد: بهترین فرصت برای نهادینه کردن فعالیت‌های فرهنگی، هنری و دینی برای دانش آموزان فراهم کردن بستر مناسب است تا رشد کنند.

وی با اشاره به اینکه معرفی رتبه های برتر کنکور با تلاش همکاران و خانواده ها می تواند انگیزه ای برای دانش آموزان دیگر باشد، تصریح کرد: متمرکز شدن بر روی فعالیت های آموزشی دانش آموزان با تلاش و همت کارشناسان فرهنگی آموزش و پرورش کمک بسزایی در رسیدن به رسالت و هدف مهم که پیشرفت و ارتقا دانش آموزان بوده، خواهد داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران خاطرنشان کرد: فعالیت اصلی آموزش و پرورش تربیت دانش آموزان و حمایت آن ها در مقابل آسیب های اجتماعی بوده و این فعالیت ها نشان دهنده پویاتر شدن فرهنگیان در عرصه علمی و فرهنگی است.

نیکزاد در ادامه با اشاره به اینکه سال گذشته در مازندران بیش از ۲۰۰ هزار نفر در مسابقات فرهنگی در رشته های مختلف شرکت داشتند، گفت: دربخش تربیت دینی نیز بیش از ۱۰۰ هزار نفر سال گذشته شرکت کننده داشته اند که نشان از فعالیت بالای دانش آموزان برتر در بخش فرهنگی و دینی در مازندران دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر اینکه پژوهش در تمامی بخش های فرهنگی و علمی باید مورد توجه قرارگیرد تا بازخورد بیشتر آن، عملکردها را در بخش امنیت ملی درخشان کند، افزود: دانش آموزان امروز آینده سازان فردای کشور هستند،هدایت آن ها در مسیر درست و دور نگاه داشتنشان از آسیب های اجتماعی این امر را محقق تر می کند.

*حمایت از آموزش و پرورش توسعه پایدار را به دنبال دارد

علی اسماعیلی نماینده مردم محمودآباد و نور در مجلس شورای اسلامی در ادامه مراسم با بیان اینکه آموزش و پرورش نقش بسزایی در تعلیم و تربیت دارد، اظهار کرد: حمایت و الویت قرار دادن آموزش و پرورش می تواند کشور را به سمت توسعه پایدار هدایت کند، ما باید وظایف خود را در قبال فرهنگیان، مدارس و دانش آموزان ادا کنیم.

وی گفت: معرفی برترین ها الگویی برای آیندگان بوده تا شرایط را به گونه ای هدایت کنند که تلاش دانش آموزان برای سال های بعد، آینده را رقم بزند و در این میان اولین نقش را والدین در تربیت و آموزش فرزندان دارند، نقش دوم را معلمان در مدرسه برای تعلیم و تربیت دانش آموزان ایفا می کنند.

اسماعیلی افزود: فرهنگیان با حداقل منابع توانستند رتبه های برتری را برای این شهرستان رقم بزنند تا آینده ای روشن برای دانش آموزان بر جای بماند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false