×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ علیرضاسعدی‌پور مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران در گفتگو با خبر رخداد شمال از ساری گفت : باابتکار وزیر ارتباطات ، طرحی اجرا می‌شود که طی آن ۳۰ هزار مدرسه روستایی در کشور و از جمله ۱۵۳۸ مدرسه در روستاهای مازندران ، از اینترنت رایگان دوساله بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران یاد آور شد ؛ از سال ۹۹ به مدت دو سال اینترنت رایگان با پهنای باند دو مگابایت برای مدارس روستایی مازندران مهیا خواهد شد که تا حجم ۳۰ گیگابایت در ماه شارژ خواهد شد.

سعدی پور عنوان کرد ؛ از ۱۵۳۸ مدرسه روستایی مازندران ، درحال حاضر ۵۴۱ مدرسه اینترنت ADSL دارند و از این طرح بهره‌مند خواهند شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان مازندران گفت : با همکاری اداره‌کل ارتباطات و فن‌آوری اطلاعات استان ، ضمن اعطای دوسال اینترنت رایگان ، طرح مودم رایگان و راه‌اندازی رایگان را نیز برای مدارسی که از این امکانات بهره‌مند نبودند ، در نظر دارد.

وی تصریح کرد ؛ ۵۹۵ مدرسه در روستاهای مازندران ، فاقد سرویس اینترنت هستند ، تعدادی از مدارس روستایی در مازندران ، حتی خط تلفن هم ندارند که این مدارس نیز در این طرح به‌صورت نیم‌بها نام‌نویسی خواهند کرد تا زیرساخت لازم برای برخورداری از اینترنت رایگان برای‌شان مهیا گردد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false