×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ شرکت توزیع نیروی برق مازندران هم راستا با دیگر نهادهای دولتی استان و به منظور رفاه حال شهروندان ، از نخستین روزهای اعلام شرایط ویژه اقدامات پدافندی خود را برای جلوگیری از شیوع کرونا ویروس آغاز نمود و با برقراری شرایط خاص، اقدامات مختلفی را در دستور کار قرار داد.

اگرچه ویروس ناشناخته کرونا چند صباحی است که موجب اضطراب و دلواپسی ایرانیان را فراهم آورده و مردم شریف مازندران نیز بعنوان یکی از استان‌های پرخطر کشور در برابر این آسیب همگانی قرار گرفته است ، اما تلاش‌های شبانه‌روزی مسئولان اجرایی و همدلی و همراهی مردم این امید را در دل همگان زنده نگه داشته است که با بسیج عمومی و اتحاد مردم و مسئولان کرونا را نیز شکست خواهیم داد و از پس این زمستان دشوار، بهار سلامتی و نشاط از راه خواهد رسید.

با دستور و نظارت مستقیم مهندس رضا غفاری مدیرعامل شرکت توزیع برق استان “قرارگاه ویژه کرونا” در شرکت ایجاد گردید و در نخستین قدم با تشکیل تیم اطلاع رسانی راه‌های پیشگیری به سمع و نظر تمامی همکاران ستادی و میدانی شرکت و همچنین مراجعین محترم رسید.

در همین جهت تهیه و توزیع پوستر ، بنرو بروشورهای آموزشی و هشداری عمومی به‌عنوان نخستین اقدام در دستور کار قرار گرفت و در قدم بعدی ضدعفونی ادارات توزیع برق به اجرا درآمد و برای افزایش سطح ایمنی و مراقبت از سلامت کارکنان و مراجعین محترم، اقلام بهداشتی مورد نیاز در اختیار کارمندان قرارگرفت و همچنین مواد شوینده و ضدعفونی نیز در ستاد مرکزی و تمامی ادارات شهرستانی نصب گردید.

همچنین مهندس رضا غفاری پیرو دستور استاندار مازندران برای هرگونه همکاری در راستای حفظ شرایط پایدار برای رفاه حال مردم اعلام آمادگی نمود.

در اقدام پیشگیرانه دیگری سامانه های پرداخت الکترونیکی قبوض تقویت گردید تا مردم بدون مراجعه حضوری به ادارات توزیع برق از خدمات مختلف بهره‌مند گردند.

در اقدام شایسته تقدیر دیگر ، مهندس غفاری شخصا با حضور در مناطق دوردست و کوهستانی استان به منظور افزایش روحیه ، از خدمات صادقانه و تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان خدوم این شرکت در این مناطق که در شرایط خاص و بحرانی کنونی با عزمی راسخ به ارائه خدمات می‌پردازند قدردانی نمود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false