×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به حساسیت این شرکت نسبت به تعیین تکلیف واحدهای راکد و غیرفعال در شهرک‌های صنعتی استان ، اظهار داشت: جلسات داوری با حضور نماینده سازمان صنایع کوچک به‌منظور تعیین تکلیف واحدهای راکد و غیرفعال برگزار و نسبت به فسخ و یا کاهش متراژ آن اقدام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران با اشاره به توسعه زیرساخت‌ها در شهرک‌های صنعتی استان، گفت: امسال صنوف آلاینده شهری به شهرک‌های صنعتی مازندران منتقل می‌شوند.

وی با بیان اینکه واحدهای تولیدی که در جلسات داوری مهلت مجدد داده می‌شوند باید سه شرط شرکت را بپذیرند، افزود: ارائه تعهد سند محضری، ممنوعیت هرگونه نقل و انتقال و حداکثر شش ماه مهلت برای بهره‌برداری، از شروط شرکت شهرک‌های صنعتی برای واحدهای راکد و غیرفعال است.

موسوی تصریح کرد: دو هزار و هکتار مساحت اراضی در اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران است که از این میزان هزار و هکتار آن در فاز عملیاتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه مجموع قرارداد منعقد شده در شهرک‌ها و نواحی صنعتی، قریب به سه هزار فقره با پیش‌بینی سرمایه‌گذاری ۶۵ هزار و ۷۷۷ میلیـارد ریال است، خاطرنشان کرد: تاکنون هزار و ۸۶۱ واحد صنعتی با حجم سرمایه‌گذاری ۳۴ هزار میلیارد ریال به بهره برداری رسیده اند.

موسوی با اشاره به اینکه رسالت شرکت شهرک‌های صنعتی استان، ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی است، تصریح کرد: ۳۸ شهرک و ناحیه صنعتی دارای آب بوده که ۷۹۵ لیتر بر ثانیه آب مورد نیاز واحدها تأمین و ۴۹۰ مگاوات برق واحدهای تولیدی در شهرکها و نواحی صنعتی نیز تأمین شده است.

وی افزود: درحال حاضر ۳۰ شهرک و ناحیه صنعتی به شبکه گاز متصل شده که شبکه گاز به طول ۱۲۳ کیلومتر شامل ۲۱ شهرک صنعتی به طول ۱۱۱ کیلومتر و ۹ ناحیه صنعتی نیز به طول ۱۲ کیلومتر است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی مازندران از بهره‌برداری ۲۰ پروژه زیربنایی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان در دهه مبارک فجر امسال خبر داد و گفت: برای اجرای این پروژه‌های عمرانی ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی و استانی هزینه شده است.

موسوی ادامه داد: شرکت شهرک‌های صنعتی در راستای جلوگیری از خسارات احتمالی ایمنی و بهداشت به واحدهای تولیدی، اقدام به راه اندازی دفتر مدیریت HSEE کرده تا واحدهای تولیدی با آسیب‌های کمتری مواجه شوند.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های شرکت کمک به استقرار صنوف آلاینده شهری در شهرکها و نواحی صنعتی است، گفت: یکی از مسائل، تمرکز صنوف آلاینده شهری در مکان‌هایی است که خدمات رسانی بهتر و آلایندگی کمتر داشته باشند و درحال برنامه‌ریزی برای استقرار صنوف در شهرکها و نواحی صنعتی استان هستیم.

موسوی گفت: درحال حاضر ۴۱ پروژه تحویل موقت شده و ۷۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۱۹۰ میلیارد ریال در شهرکها و نواحی صنعتی استان در حال اجرا هستند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false