×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخدادشمال؛ حسین افضلی مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه ۱۷ پروژه با حجم سرمایه گذاری ۳۳۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان همزمان با ایام الله دهه فجر در دو استان در بخش برق منطقه‌ای افتتاح می‌شود، افزود: این پروژه‌ها در حوزه فوق توزیع برق شامل افزایش ظرفیت و ایستگاه‌های فوق توزیع اجرا شده است.

مدیرعامل برق منطقه ای مازندران و گلستان گفت: پروژه افزایش ظرفیت خط ۶۳ کیلوولت در گلستان به طول ۱۶ کیلومتر، نصب خازن ۱۰ مگاواتی در مراوه تپه برای بهبود و کیفیت ولتاژ، نیروگاه شش مگاواتی در شهرک صنعتی شماره دو ساری با مبلغ ۷۰ میلیارد تومان از جمله پروژه‌ها است.

وی افزود: در مجموع ۲۶۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان از محل منابع داخلی توانیر و ۷۰ میلیارد تومان توسط بخش خصوصی برای اجرای پروژه‌ها سرمایه گذاری شده است.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان مازندران و گلستان اظهار داشت: افزایش ظرفیت ایستگاه فوق توزیع امل ۳ با ۱۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان اعتبار، افزایش ظرفیت پست ساری ۲ با هزینه ۲۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، افزایش ظرفیت پست بابل ۳ با ۱۱ میلیارد تومان، افزایش ظرفیت پست امل ۳ با هزینه ۱۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان از جمله طرح‌ها است.

افضلی گفت: افزایش ظرفیت پست در قائمشهر، بابلکنار، جویبار و نیروگاه، پست‌های فوق توزیع بندر ترکمن، وشمگیر، کردکویف گالیکش از دیگر طرح‌ها است و با اجرای این طرح ۳۵۰ مگاآمپر در مازندران و ۲۳۵ مگا آمپر به ظرفیت تولید برق در گلستان افزوده شده است.

وی یادآور شد: پروژه احداث خط چهارمداره حدفاصل رویان الی نوشهر به طول ۴۵ کیلومتر در دست اجرا است و فونداسیون آن اجرا شد و بالغ بر ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرعامل برق منطقه‌ای استان مازندران و گلستان با اشاره به این اینکه نیروگاه زباله سوز نوشهر دو مگاوات برق تولید می‌کند، گفت: طی چندماه آینده ۷۰ مگاوات نیروگاه برق مقیاس کوچک در مازندران بهره برداری می‌شود و این میزان در سال ۱۴۰۲ به ۱۳۸ مگاوات خواهد رسید.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false