×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، ذبیح الله ذاکری مدیرعامل آب وفاضلاب شهری استان مازندران ، به تشریح طرحهای قابل بهره برداری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و افزود: حفر و تجهیز پنج حلقه چاه با آبدهی ۲۰۵ لیتر در ثانیه، اجرای چهار هزار و ۳۸۰ متر خط انتقال آب در اقطار مختلف، احداث ۵۰۰ کیلووات خط انتقال نیرو، احداث ایستگاه پمپاژ آب به مساحت ۷۰ متر، ساخت و احداث مخزن بتنی به ظرفیت ۲۰۰ متر مکعب، احداث ۸۰ متر اتاقک چاه، ۸۵۰ مترمحوطه سازی وحصاری کشی بخشی از این طرحها در این ایام است.

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری استان مازندران گفت: با اجرای دهها طرح آبرسانی در سطح استان طی ایام دهه مبارک فجر، ۵۶ هزار خانوار از مزایای آن بهره مند می شوند.

وی، از ۷۰ هزار متر توسعه و ۶۱ هزار متر اصلاح شبکه آبرسانی در اقطار ۶۳ تا ۳۰۰ میلی متری در سطح استان مازندران خبر داد و تصریح کرد: در مجموع ۵۶ هزار خانوار از مزایای این طرحها در ایام دهه فجر بهره مند می شوند.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری استان مازندران، ادامه داد: راه اندازی میز خدمت در شهرهای استان و سامانه اطلاعات مکانی آب شرب شهری (GIS) در شهرهای بهشهر و آمل به منظور هومشمند سازی و تحلیل هیدرولیکی شبکه توزیع آب شرب شهری را از دیگر پروژ های قابل افتتاح در دهه فجر است.

مدیرعامل آب وفاضلاب شهری استان مازندران ، مجموع اعتبار صرف شده برای اجرای این طرحها را ۱۸۴ میلیارد ریال عنوان کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false