×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، علی شادمان فرماندار شهرستان نور در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه ۶۱ پروژه عمرانی در دهه فجر اجرایی می شود گفت: از این تعداد ۵۶ پروژه عمرانی در این ایام افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور بااظهار اینکه جهت گیری دولت، افتتاح و تکمیل پروژه های نیمه تمام است عنوان کرد: برای پروژه های عمرانی افتتاحی، ۷۹ میلیارد و ۲۶۳ میلیون ریال صرف شده است و این طرح ها در قالب نوسازی مدارس، برق، صنعت و معدن، بهزیستی، منابع طبیعی، کشاورزی و غیره اجرا می شود.

فرماندار نور ادامه داد: برای پروژه های کلنگ زنی نیز دو میلیارد و ۴۵۰ میلیون تومان هزینه درنظر گرفته شده است و پروژه های دهه فجر نشان می دهد که دنبال کلنگ زنی طرح های جدید نیستیم و خواهان تکمیل پروژه های نیمه تمام و زیرساختی هستیم.

شادمان ادامه داد: آسفالت ۲۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی و ارتباطی این شهرستان از اقدامات صورت گرفته در منطقه بوده است و ۵۰ میلیارد تومان برای کمربندی دوم شهر بودجه درنظر گرفته است.

نماینده عالی دولت در شهرستان نور با بیان اینکه شش کیلومتر لوله گذاری در مسیر کمربندی انجام شده است گفت: برخی از پروژه ها باید به صورت ابتکاری اجرا شود و خوشبختانه تعامل خوبی بین مسئولان در شهرستان وجود دارد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false