×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال : باقر محمد زاده مدیر هنرستان حاج احمد خلیلی ساری و دبیر جشنواره گل و گیاه در ستاد جشنواره گل و گیاه  اظهار داشت:  جشنواره گل و گیاه در هنرستان حاج احمد خلیلی ساری با حضور خانواده دانش آموزان این مدرسه و مسئولین استانی و شهرستانی برای کمک به خانواده های کم بضاعت و بی بضاعت در ۱۶ اسفند ماه سال جاری در این هنرستان برگزار می شود تا بچه ها در پایان سال جاری بر روی سفره نوروزی سال ۹۶ بدون لباس نو نباشند.

وی آموزش مهارت زندگی و همدلی کار کردن با ناتوانان را از جمله اهداف نمایشگاه بیان کرد و با اشاره به اینکه ۳۲۰ نوع گل و گیاه  در این جشنواره توسط دانش آموزان آماده شد افزود: دانش آموزان با فروش این محصولات در یک امر خیر برای کمک به دانش آموزان کم بضاعت مشارکت می کنند.

محمدزاده گفت: نمایشکاه گل و گیاه توسط دانش آموزان معلول و ناتوان این هنرستان برگزارمی شود که دانش آموزان گل ها را پرورش دادند تا نشان دهند بچه های معلول ناتوان نخواهند بود.

گفتنی است در پایان جشنواره گل و گیاه، دانش آموزان، تمامی کمک های نقدی حاصل از فروش جشنواره را در یک مراسم گلریزان به دانش آموزان کم بضاعت اهداء خواهند کرد.  ((رضازاده خبرنگار))

 

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false