×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ اولین مجمع سالانه kpf کشور در سال ۱۴۰۱ به میزبانی استان گلستان با حضور گرند مستر رحیمی ریاست سبک کشور ، خانم صالحی نایب رئیس بانوان ، رضازاده مشاور عالی ، اعضای هیات رئیسه و شورای راهبردی ، مسئولین کمیته ها و دبیران و با حضور دکتر یاسر هشترخانی مشاور عالی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی به عنوان مهمان ویژه در سالن اجتماعات اداره کل گاز استان گلستان برگزار شد.

مسعود رحیمی ریاست سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران با بیان این مطلب که یکی ازاهداف ورزش رزمی کارن پرشین فایت ایجاد درآمد پایدار برای کشور است گفت: خوشبختانه این اتفاق خوب را داریم پیگیری می کنیم و درآمدهای ایجاد شده به توسط کمیته بازاریابی بخشی ازهزینه‌ها را تأمین می‌کند.

ریاست سبک کارن پرشین فایت جمهوری اسلامی ایران اظهارکرد: با برنامه های مدونی که داریم ان شاالله بتوانیم ،به عنوان یک شاخص از نظام اسلامی در سطح کشور و جهان مطرح شویم.

ریاست سبک کی پی اف کشور ، سبک استان مازندران را از جمله سبک های فعال کشور و عملکرد آن را قابل تقدیردانست و گفت: یکی ازاستان‌های مستعد ورزش‌های رزمی، استان مازندران به شمار می‌رود.

 

این مسئول با اشاره به پراکندگی خوب رزمی کاران درسطح کشورتصریح کرد: رزمی کاران ما توانستند درجایگاه خوبی درفدراسیون قراربگیرند.

استاد رحیمی بر ضرورت ارتقای دانش فنی تأکید کرد وگفت:در سال جاری کلاس مربیگری و داوری تخصصی برگزارخواهیم کرد.

ریاست سبک تصریح کرد؛درآمد پایدار،باید براساس برنامه ریزی درازمدت و قابل اتکا باشد، و باید طوری فعالیت کرد که طی سال‌های آینده،سبک استانی ما بی‌نیاز از کمک و اسپانسر اداره شوند.

نرگس کمالی دبیر شورای راهبردی کارن پرشین فایت ج.ا.ا در این مجمع با اشاره به اینکه در حال حاضر در کشور میتوانیم حرفی برای گفتن داشته باشیم و باید با تمام قدرت مشکلات را دراستان ها حل کنیم گفت: عدم وجود فضای تمرینی مناسب و مشکلات موجود در تهیه لوازم ورزشی و نقدینگی در پرداخت حق الزحمه مربیان از مهمترین مشکلات هست که باید برطرف شود.

کمالی گفت: از رسانه ها و مسئولین انتظار داریم بیشتر به این رشته بپردازند تا شاهد مدال آوری در این رشته باشیم و امیدواریم مسئولین ورزشی و مدیران نگاه ویژه تری به این رشته داشته باشند و نسبت به فراهم سازی بسترهای مناسب جهت پرورش استعدادها در این رشته ورزشی اقدام نمایند.

زینت السادات صالحی نایب رئیس بانوان کارن پرشین فایت کشور از برنامه ریزی برای سال جاری در راستای حضور بیشتر و پررنگ تراین ورزش در سطح کشور خبر داد و گفت: کارن پرشین فایت یک ورزش پرطرفدار و مهیجی است و هم اکنون وضعیت ما در استان هایی که مسئول داریم رو به رشد است.

وی با بیان اینکه برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات دانش آموزی جهت پرورش استعدادها انجام شده است، تصریح کرد: استعدادیابی به ویژه در رده نونهالان باید از سطح مدارس و از جانب آموزش و پرورش آغاز شود.

دکتر سید رمضان جعفری عضو هیات رئیسه سبک کارن پرشین فایت استان گلستان گفت: مرکزیت بازی ها در استان گلستان شهر گرگان بوده که بنده معتقدم استان را باید یکپارچه دید بنابراین،امکانات این رشته ها باید به سایر شهرهای استان هم تعمیم داده شود.

عضو هیات رئیسه سبک گلستان با بیان اینکه افتخارات زیادی توسط ورزشکاران گلستانی در سطح استانی،کشوری،جهانی کسب شده است، تصریح کرد:در این سال ها ما قطب بازی های کشور بودیم و حرفی برای گفتن داریم.

سید محمد علی رضازاده مشاور عالی سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا در این مجمع نیز با بیان این مطلب که وظیفه صیانت از نیروی انسانی به عنوان یک وظیفۀ اصلی و راهبردی این سبک است گفت : در ترسیم چشم انداز چهار ساله ورزش کارت پرشین فایت باید برنامه راهبردی و عملیاتی خود را در جهت توسعه و بالندگی کمی و کیفی ابعاد گوناگون این ورزش ، در محورهای اساسی ، استعداد یابی ، آموزش و نخبه پروری و همچنین دربعد همگانی و توسعه با توجه ویژه به استان های تابعه ارائه نماییم.

رضازاده با تأکید بر لزوم تلاش همه جانبه روئسای سبک استان ها برای فعال کردن این مجموعه برای استفاده از ظرفیت تمامی کمیته های آن و رسیدن آن به مرحله سودآوری دانست.

 

مشاور عالی سبک تصریح کرد: سبک کارن پرشین فایت با پشتوانه مربیان آگاه و دلسوز و خیل عاشقان مصفا به این ورزش انسان ساز شکل یافته و رسالت مهم و ارزشمند ترویج فرهنگ این ورزش را عهده دار است و باید اقدامات لازم برای تحقق این امر مهم جزء اولویت کاری قرار گیرد و بر اساس ضوابط و خط مشی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی کشور و اداره کل ورزش و جوانان استان ها فرآیند برنامه ریزی، نظارت و اداره امور در سطح استان ها را رهبری نماییم.

رضازاده یکی از مهمترین برنامه های این سبک را توجه به رشد و توسعه این رشته از طریق تعامل با نهادهای آموزشی دانست و تصریح کرد: در راستای رشد و توسعه کارن پرشین فایت حضور در مسابقات مختلفی که بر اساس تقویم ورزشی سال برگزار میشود را در اولویت قرار داده ایم.

در این مجمع تندیس سپاس به ایلهام آبیلوف ورزشکار بلاروس به پاس حضور در مجمع سالانه kpf کشور از سوی گرند مستر مسعود رحیمی بنیانگذار و ریاست سبک کارن پرشین فایت ج.ا.ا اهداء شد.

در پایان این مراسم مسئولین جدید کمیته ها با دریاقت حکم کار خودشان را آغاز نمودند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false