×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ قطعی برق امروز یکشنبه بسیاری از نقاط ساری مرکز استان مازندران را در بر گرفت که این قطعی سیل بسیاری از مراجعه و تماس ها به سامانه ۱۲۱ توزیع برق شهر ساری شد .

از صبح امروز ساکنان بخش های مختلفی از شهر ساری از جمله خیابان پیروزی ، شهابی ، پارک ملل، خیابان خاقانی و برخی دیگر از نقاط با قطعی ناگهانی برق مواجه شدند .

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران در واکنش به قطعی مکرر برق در نواحی مختلف شهر ساری گفت: قطعی برق ساری مربوط به مرکز کنترل سیستم قدرت ملی است و از کنترل شبکه توزیع برق شهرسان و استان خارج است.

رضا غفاری با اشاره به اینکه قطعی برق ممکن است تا ساعت ۱۴ امروز طول بکشد افزود: قطعی امروز فقط مربوط به شهر ساری بوده و در دیگر نقاط استان اجرا نشد.

وی در مورد علت این قطعی ناگهانی بیشتر توضیح داد و گفت: در فصل زمستان به دلیل افزایش مصرف گاز ، نیروگاه های تولید برق با کمبود سوخت گاز مواجه می شوند که کاهش تولید برق را نیز به همراه خواهد داشت.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران یکی از روش های جبران انرژی برق در مواجه با کاهش تولید، قطعی‌های محدود و پراکنده است که متناسب با میزانی که توانیر برای هر استان تعریف می‌کند برای ساعاتی محدود قطع خواهد شد.

غفاری ادامه داد: این مسئله از نواسانات برقی در کل شبکه سراسری جلوگیری خواهد کرد و شرایط برق برای دیگر مناطق را پایدار می کند.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه این قطع برق به صورت ملی بوده ، افزود: قطعی‌های برق امروز مربوط به نیروگاههای مازندران نیست ارتباطی با خرابی شبکه توزیع برق هم ندارد.

مدیرعامل شرکت توزیع برق مازندران همچنین تاکید کرد: در صورت برنامه تداوم قطعی برق در استان مازندران حتما از پیش توسط شرکت توزیع برق و یا رسانه ها اطلاع رسانی می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false