×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، احمد حسین زادگان استاندار مازندران در همایش فرمانداران استان با اشاره به اینکه استفاده از حق تعیین سرنوشت نشانگر آن است که تأمین صلح، آسایش و ثبات در کشور با مشارکت آحاد ملت حاصل می‌شود، افزود: بر اساس قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران؛ مشارکت عامه مردم در تعیین سرنوشت سیاسی، اقتصادی و فرهنگی خویش حق همگانی است.

وی مشارکت حداکثری در انتخابات را زمینه ساز امید در جامعه دانست و یادآور شد: دشمنان انقلاب با هجمه‌های بی امان خود در تلاشند تا با ناکارآمد جلوه دادن نظام و دولت ، دلسردی را در جامعه رقم بزنند و به انسجام ملی لطمه وارد کنند.

مقام عالی دولت در مازندران با بیان اینکه تقویت کارآمدی نظام و دولت وظیفه‌ای همگانی است و نباید برخلاف آن رفتار کنیم ، اظهار داشت: باید در فضای انتخابات به سمت انسجام ملی و ثبات سیاسی برویم.

استاندار برگزاری انتخابات بی‌طرفانه ، سالم و قانونمند را وظیفه اصلی مجریان انتخابات دانست و تاکید کرد: باید با رعایت مر قانون، فضا را به سمت مشارکت حداکثری ببریم.

وی با تاکید بر اینکه فرمانداران ؛ اجرای قانون را مبنای کار در تمامی مراحل انتخابات قرار دهند ، خاطرنشان ساخت: از ظرفیت بازرسی برای نظارت بر رفتارهای انتخاباتی در همه مراحل بهره گیری شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false