×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سردار حمیدرضا رستمیان فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران در جمع خبرنگاران استان با موضوع برگزاری گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم استان  از تبیین اهداف شهدای مدافع حرم با تشکیل ستاد در استان خبر داد و گفت: قرارگاه فرهنگی حضرت زینب (س) در استان به همین منظور در استان تشکیل می‌شود.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران اظهار کرد: حماسه مقاومت رزمندگان ما در سوریه و خان‌طومان نمونه بارزی از رشادت و دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام است.

وی تصریح کرد: رزمندگان ما در خان‌طومان حماسه‌ای بسیار بزرگ خلق کردند و در این جبهه با سخت‌ترین جنگ‌ها مواجه شدیم، به این دلیل که در مقابل ما نیروهای پیاده نظام آمریکا، ترکیه، رژیم صهیونیستی و عربستان حضور داشتند.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران با اشاره به سختی‌های جنگ در سوریه، اضافه کرد: در نبرد رزمندگان ما با نیروهای جبهه النصره و داعش در سوریه ۷۰۰ نفر از این نیروها کشته و زخمی شدند و تلفات سنگین نظامی به آنها وارد شد.

این مسؤول خاطرنشان کرد: دشمن در منطقه خان‌طومان صدمات بسیار شدیدی از رزمندگان ما دیده به همین دلیل به‌دنبال انتقام‌جویی بسیار شدید بود، با وجود تهاجم گسترده دشمن نتایج بسیاری خوبی از نبرد خان‌طومان نصیب نیروهای انقلابی شد.

رستمیان بیان کرد: برای تبیین اهداف شهدا مدافع حرم ستاد در استان شکل گرفت و با عنوان قرارگاه فرهنگی ـ عملیاتی حضرت زینب (س) فعالیت این ستاد پیگیری می‌شود.

وی با اعلام اینکه ستادهای زیرمجموعه نیز در حال پیگیری و فعالیت برای تبیین این اهداف هستند، افزود: برنامه‌ریزی ستاد اجرای و پیگیری برنامه در سطح استان است و به صورت یکپارچه برنامه‌های این ستاد در سطح ۲۲ شهرستان مازندران پیگیری و اجرایی می‌شود.

فرمانده عملیاتی لشکر ۲۵ کربلای مازندران با اعلام اینکه همه برنامه‌های این ستاد به صورت استانی برگزار می‎شود، ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا،برنامه‌های تحت عنوان یاد یاران، احداث و نصب المان شهدا در مرکز استان، مراسم ویژه در غالب همنشینی مدافعان حرم و خانواده مدافعان در حسینه لشکر ۲۵ کربلا، نمایش فیلم مستند به آهستگی در ارتباط با سفر شهید محمد بلباسی و رونمایی از کتاب‌های ویژه مدافعان حرم از برنامه‌های است که در طول این مدت در سطح استان پیگیری و اجرایی می‌شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false