×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال؛  بیست و هشتمین دوره مسابقات بین المللی تکواندوی جام فجر در بخش مردان و هفتمین دوره این مسابقات در بخش زنان درحالی از صبح فردا به میزبانی مازندران برگزارمی شود، که تاکنون تکواندوکاران ۱۷ کشور دنیا وارد شهرستان ساری شدند.

این مسابقات از صبح فردا یکشنبه به مدت دو روز در سالن سید رسول حسینی شهر ساری برگزار می‌شود.

مسئول برگزاری این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت : کشورهای عراق با (۳ تیم)، هند (۲ تیم)، روسیه (۲ تیم)، ترکمنستان، یونان، ‌ارمنستان، آذربایجان، پاکستان، افغانستان، عمان، لوگزامبورگ، بلژیک، بلاروس، اوکراین، تاجیکستان، بلغارستان و افغانستان تاکنون وارد محل برگزای این مسابقات در ساری شدند.

سیدحسین زینال حسینی افزود : تیم ترکیه هم وارد ایران شده و تا عصر شنبه وارد ساری خواهد شد.

وی گفت که وزن کشی این مسابقات عصرشنبه در محل اسکان ورزشکاران برگزار خواهد شد.

مسئول برگزاری این مسابقات با بیان اینکه مسابقات جام فجر ایران یکی از مسابقات معتبر فدراسیون جهانی وداری گرید یک است ، گفت : ‘ میلان کوئین ‘ عضو شورای اجرایی فدراسیون جهانی تکواندو که ناظر فنی مسابقات جام باشگاههای آسیا بود ، به عنوان ناظر فنی بیست وهشتمین دوره جام فجر نیز حضور خواهد داشت.

پولادگر ادامه داد: حضور تیم های خارجی در جام فجر باز است و محدودیتی برای شرکت کننده ندارد ، به لحاظ امتیاز المپیکی این جام، همه کشورهای مدعی سعی می کنند برای کسب این سهمیه دراین مسابقات حضور داشته باشند.

مسابقات بین المللی تکواندو جام فجر از معتبرترین مسابقات در قاره آسیاست که در تقویم مسابقاتی سالانه فدراسیون جهانی نیز ثبت شده است.
هفتمین دوره مسابقات تکواندو جام باشگاه های آسیا با حضور هشت تیم آسیا روزهای پنجشنبه وجمعه در ساری برگزار شد که در پایان تیم شهرداری ورامین قهرمان شد و تیم های شهدای مدافع حرم ساری ومقاومت به ترتیب دوم وسوم شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false