×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  سه شنبه - ۱۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سردار محمدحسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در مراسم وداع با شهید مدافع حرم محمد معافی در مصلای این شهرستان اظهار کرد: شهدای بزرگ ما در طول تاریخ و این انقلاب برای دفاع از اسلام، انقلاب و ارزش‌ها جانانه جنگیدند و در ادامه راهشان باید استوار بایستیم.

وی افزود: شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم با گذشتن از جان شیرین خود، اقتدار، ایستادگی و عظمت اسلام را به نمایش گذاشتند و ولایت‌مداری را در جامعه نهادینه کردند.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: مجلس امشب مجلس دلاور، عزیز و مجاهدی است که دلاوری‌های فراوانی انجام داده است و نمی‌توان سخن از مردانگی و شجاعت این دلاور گفت.

این مسؤول ادامه داد: این شهید بزرگوار و ارزشمند در مجموعه‌ای فعالیت می‌کرد و از عملکردهای خوبی برخوردار بود که خدمات ارزشمند و پسندیده ایشان بر همگان روشن است و باید این ارزش‌ها قدر دانسته شود.

بابایی بیان کرد: به شما مردم این شهرستان و خانواده این عزیز تبریک می‌گویم که دلاوری را تقدیم کردید که شجاع، دلاور، بردبار، مجاهد، پرتلاش، با برنامه و خستگی‌ناپذیر بود.

وی ادامه داد: شهید محمد معافی عزیزی کم‌نظیر بود که ولایت‌پذیر بودن و ولایی عمل کردن این شهید بزرگوار از ایشان مرد بزرگی ساخته بود که با این شهادت همواره جاودانه شد.

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: شهادت آرزوی دیرینه و همیشگی این شهید بزرگوار بود و تقدیم چنین دلاوری به جامعه، اسلام و اهل بیت(ع) بیانگر اخلاص در عمل است.

این مسؤول با قدردانی از حضور باشکوه مردم این مراسم معنوی و عارفانه اظهار کرد: شما مردم همواره پای این انقلاب و ارزش‌ها بوده‌اید و اکنون حضور پر شور شما در این مراسم بیانگر آن است که جانانه از عملکرد مدافعان گمنام نظام دفاع می‌کنید و پای ارزش‌ها مانده‌اید.

بابایی بیان کرد: در چنین مراسمی و جایی که بزرگان، سروران، پیرغلامان مکتب آقا امام حسین(ع) نشسته‌اند سخن گفتن برای ما بسیار سخت است.

وی خطاب به شهید محمد معافی افزود: محمد عزیز هنگام عزیمت و در مراجعه به من وعده‌ای کردی؛ من به وعده‌ام عمل کردم فرمودید من شهید شدم قول بده که در مراسم من صحبت کنی و من براساس قولی که به این شهید بزرگوار داده‌ام برای مجلس محمد عزیز سخن گفتم.

فرمانده سپاه کربلای مازندران بیان کرد: اما محمدجان تو هم به وعده‌ات وفا کن هر چند که معتقدم شهدا به عده‌های خود عمل می‌کنند.

بابایی گفت: امیدوارم خداوند به همه ما توفیق بدهد تا در مسیر شهدا تا آخرین نفس، منزل و قطره خون باقی بمانیم و به تعهدی را که با شهدا بستیم عمل کرده و از مسیر منحرف نشویم و عمرمان به شهادت ختم شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false