×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۳۰ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، لارش نوردروم سفیر نروژ در دیدار با استاندار مازندران با بیان این که شرکت‌های نروژی در زمینه نفت و گاز در دریای خزر فعال هستند، اظهار داشت: زمینه‌های گوناگونی برای همکاری بین مازندران و نروژ وجود دارد ولی هدف اصلی ما ایجاد توسعه همکاری در زمینه نفت، گاز، آبزیان و شیلات است.

وی با اشاره به اینکه به دنبال ارتقا سطح همکاری‌های شرکت‌های نروژی و ایرانی هستیم و در بازگشت به تهران با شرکت‌های نروژی درباره توسعه همکاری در زمینه‌های مورد نظر گفت‌وگو خواهیم کرد، افزود: توریسم برای ما هدف مهمی بوده و در زمینه صادرات غذا، میوه‌جات و سبزی نیز می‌توان همکاری کرد.

سفیر نروژ در ایران گفت: در سفر خود به مازندران زمینه‌های بسیار مناسب و پرجاذبه‌ای را برای توسعه همکاری در این زمینه مشاهده کرده‌ام.

وی خاطرنشان کرد: زمینه‌های گوناگونی برای همکاری بین مازندران و نروژ وجود دارد ولی هدف اصلی ما ایجاد توسعه همکاری در زمینه نفت، گاز، آبزیان و شیلات است.

سفیر نروژ در ایران در سفر دو روزه‌اش به مازندران به منظور آشنایی با ظرفیت‌های استان از برخی شرکت‌های تولیدی و صنعتی، واحدهای آبزی پروری، جاذبه‌های گردشگری، بندر نوشهر بازدید کرده است.

نشست با فعالان و تجار مازندرانی از دیگر برنامه‌های سفر دو روزه لارش نوردروم و هیئت همراه به مازندران بوده است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false