×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  دوشنبه - ۲۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال، سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلای مازندران در جلسه تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی در ساری با اشاره به اینکه جهاد اقتصادی چهار سال است که در قالب اقتصاد مقاومتی شکل گرفته است، افزود: از سال ۹۱ تا پایان سال ۹۵ بالغ بر ۱۸ هزار مشاغل پایدار خانگی ایجاد شده است و ایجاد ۱۸ هزار شغل خانگی برای سال ۹۶ نیز در دستور کار داریم.

وی درخصوص محرومیت زدایی بیان داشت: باتشکیل قرارگاه جهادی و با استفاده از نیروهای بسیجی برای احداث یا بازسازی خانه‌های محرومان اقدامات خوبی شده است.

بابایی افزود: در این دهستان‌ها در چهار حوزه زیرساخت‌های عمرانی، سلامت، فرهنگ و توانمند سازی و اشتغال خدمات ارائه می‌شود که اولویت اول در این مناطق تأمین منابع آبی است.

وی گفت: در بخش خدمات زیرساختی چهار میلیارد تومان در نظر گرفته شده است که ۵۰ درصد آن را قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه و ۵۰ درصد دیگر را استانداری و مردم به صورت همکاری در فعالیت‌های عمرانی عهده دار خواهند بود.

وی با اشاره به تشکیل قرارگاه پیشرفت و آبادانی براساس مطالبه رهبر معظم انقلاب برای داشتن هزار نقطه آباد و در تراز انقلاب اسلامی در کشور گفت: بر این اساس در سال اول، ۱۳۰ دهستان کشور در این طرح قرار گرفته‌اند که از این تعداد ۳ دهستان در مازندران است.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false