×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  یکشنبه - ۲۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سرهنگ حسن پور قربان فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ درحاشیه برگزاری یازدهمین یادواره شهیدان رجایی باهنر و شهدای کارمند شهرستان سیمرغ که در سالن کانون فرهنگی آموزش و پرورش سیمرغ برگزار شد به خبرنگار رخداد شمال گفت : امروز در محضر شهیدان رجایی و باهنر قرار گرفته‌ایم که هر دو اسوه مردمی بودن بودند و ما نیز برای مردمی بودن باید این چهره‌ها را الگوی خود قرار دهیم.

فرمانده سپاه سیمرغ با بیان اینکه رفتار شهید رجایی می‌تواند سیره عملی مسئولین باشد ، ادامه داد: رفتار شهیدان رجایی و باهنر با تمام آموزه‌های اسلامی تطابق دارد.
وی عنوان کرد: شهید رجایی به تمام معنا مردمی بود و امروز هم ضرورت نشان دادن رخ مردمی مسؤولان بر کسی پوشیده نیست.
این مسئول با اشاره به این موضوع که سیره عملی شهید رجایی باید پیش چشم مسئولان باشد بیان کرد: عمل بزرگ در محضر خدا محاسبه نمی‌شود اما عمل مقدس می‌تواند مؤثر باشد ، همانطور که دوران ریاست جمهوری شهید رجایی تنها ۲۸ روز بود اما اثر آن و چیزی که به عموم جامعه آموخت جاری است.
فرمانده سپاه شهرستان سیمرغ اظهار کرد: شهید رجایی به معنای واقعی کلمه برآمده از دل ملت بود و مدیران باید او را به عنوان اسوه مدیر مردمی در برابر دیدگان خود داشته باشند.

وی بیان کرد: اگر بر اساس مبانی دینی فعالیت کنیم ممکن است زمان کمی در اختیار باشد ولی اثر بلند مدت دارد ، مثل عاشورا که یک نیمروز بود ولی اثرات آن هنوز در تاریخ جاری است.
سرهنگ پور قربان تبیین کرد: شهید رجایی درخشش خدمت گذاری مدیر اسلامی بود و همه شاخصه‌های مدیر اسلامی را در شهید رجایی می‌بینیم.
وی با اشاره به اینکه شهید رجایی با حوصله و سعه صدر با طبقه پایین جامعه هم نشین بود و با این کار به سلامت جامعه هم کمک می‌کرد تاکید کرد: رجایی در سراسر زندگی اش این‌طور بود و اگر زندگی فردی ، سیاسی و فرهنگی مراجعه کنیم می‌گوید عمل من وصیت نامه من است.

فرمانده سپاه سیمرغ بیان کرد: در هر بخش زندگی شهید رجایی که نگاه کنیم عمل دینی را می‌بینیم ، او عبد خدا بود و در هر وادی سلامت نفسانی اش هویدا بود و همه عمر را صرف رفع نیاز مردم کرد، او مقلد امام بود و وارد هیچ حزبی نشد و این موضوع را همواره گوشزد می‌کرد.
این مسئول گفت: شهید رجایی دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی را تربیت انسان معرفی می‌کند و در کنار این موضوع اخلاص عمل و تلاش برای یکپارچگی در عملکرد شهید رجایی هویدا است.
سرهنگ پور قربان در خاتمه گفت: رجایی نماد فرزند ملت بودن بود و ما هم باید همین باشیم ، او نماد حقیقی بارز و برجسته یک دولت اسلامی است و مصداقش را در اعمال نورانی او دیدیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false