×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف ۴۳ فقره سرقت در سطح استان با شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه ای منزل و کشف بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از متهمان در سطح استان خبر داد و گفت : در پی وقوع چندین فقره سرقت منزل در سطح شهرستان های مرکزی استان و سرقت گاو صندوق، اموال و اشیاء قیمتی شهروندان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت .

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات فنی و پلیسی، کارآگاهان و کارشناسان پلیس آگاهی دریافتند، اغلب سرقت ها مشابه و توسط فرد یا افرادی که سارق حرفه ای و سابقه دار هستند،صورت گرفته است.

فرمانده انتظامی استان مازندران، خاطر نشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با دریافت اطلاعات از محل وقوع جرم سرانجام رد دو سارق حرفه ای منزل را که اهل و ساکن یکی از استان های کشور بوده اند، را شناسایی کردند.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی مخفیگاه متهمان از اقدام عملیاتی وضربتی پلیس دردستگیر دو متهم این پرونده با هماهنگی قضائی خبر داد و افزود : متهمان در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شدند .

این مقام انتظامی اضافه کرد: متهمان در تحقیقات پلیس به بیش از ۴۳ فقره سرقت در شهرستان های ساری، بابل و قائم هر اقرار کردند و در بازرسی از مخفیگاه آنان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه کشف شد.

سردار میرفیضی با بیان اینکه ۶ متهم به همکاری و همدستی با متهمان به سرقت در مناطق مختلف کشور شناسایی و دستگیر شدند، افزود: کلیه متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false