×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ؛ سردار”سید محمود میرفیضی” فرمانده انتظامی استان مازندران در مراسم صبحگاه یگان های نمونه انتظامی استان، با قدردانی از تلاش های کارکنان انتظامی استان برای تامین امنیت مردم،گفت: فعالیت های خوبی در هفته های گذشته در راستای تامین امنیت مردم در ماه مبارک رمضان و اجرای طرح های تابستانه صورت گرفته است .

فرمانده انتظامی استان مازندران، افزود: جلب رضایت مردم بهترین سرمایه پلیس و از مهمترین اولویت ها در اجرای ماموریت هاست و باید برنامه ریزی ها و اقدامات پیشگیرانه و مقابله ای براساس مطالبات مردمی صورت گیرد .

سردار میرفیضی با اشاره به کسب رتبه برتر کشوری در حوزه ترویج فرهنگ قرآنی در فرماندهی انتظامی استان با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، تصریح کرد: در سطح فرماندهی انتظامی استان به مسائل دینی و معرفتی توجه ویژه ای شده است و استان مازندران در چهارمین سال متوالی در زمینه فعالیت های قرآنی و تربیت حافظان قرآن کریم موفق به کسب رتبه برتر کشوری شده است .

وی با اشاره به برخی آسیب های اجتماعی مبتلابه در جامعه که خانواده کارکنان را نیز تهدید می کند، خاطر نشان کرد: باید با برنامه های فرهنگی و قرآنی و اقدامات پیشگیرانه در بین خانواده های کارکنان از بروز هرگونه آسیب ها و معضلات اجتماعی پیشگیری کرد.

میرفیضی در ادامه با با تاکید برتوجه به اجرای نظم و مقرارت در سطح یگان های انتظامی ،با بیان این که تربیت و آموزش باید به صورت اصولی در بدنه ناجا پیگیری شود،گفت:یکی از مهم ترین اهداف تشکیل قرارگاه جهادی مهارت افزایی کارکنان است و رعایت آیین نامه های انضباطی در سطح ناجا نقش مهمی در افزایش کیفی و کمی خدمات انتظامی دارد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به ایجاد بسترهای نوین آموزشی در قرارگاه جهادی آموزش، تصریح کرد : نظارت دقیق بر ماموریت ها و ایحاد تصویری کاملا مطلوب از نیروی انتظامی در اذهان مردم نقش موثری در قانون گرائی همراه با اقتدار ، قاطعیت همراه با مهربانی با مردم و ارتقاء ارتباط نیروی انتظامی با آحاد مردم دارد .

سردارمیرفیضی در خاتمه گفت: اگر پلیس بتواند اعتماد مردم که سرمایه نیروی انتظامی است بدست آورد در کنار این اعتماد مشارکت مردم نیز اتفاق می افتد و در کنار مشارکت اجتماعی است که امنیت حاصل می شود.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false