×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۲۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال،سرهنگ عبدالله رضوانی در دیدار با فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان بابلسر گفت: دشمنان در صدد تضعیف نیروهای مسلح هستند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر گفت: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه خنثی کننده توطئه های دشمنان است.

وی افزود: تعامل بین نیروی انتظامی و سپاه توطئه دشمنان را خنثی می کند و تقویت کننده اقدامات پیشگیرانه و امنیت وآرامش را برای مردم فراهم آورد.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسراجرای گشت محله محور و تقویت آن در راستای برقراری نظم و امنیت عمومی در جامعه را مهم ارزیابی کرد و ابراز امیدواری کرد: فرماندهان حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج همکاری خوبی داشته باشند.

سرهنگ رضوانی، تصریح کرد: همه ما نیروی انتظامی و سپاه با وحدت خود و زیر پرچم ولایت در جهت سربلندی و سرافرازی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلاش خواهیم کرد .

سرهنگ موسوی نژاد فرمانده سپاه بابلسر نیز ضمن تشکر و خیر مقدم ، اظهار داشت: با توجه به آسیب های اجتماعی موجود در جامعه ضرورت تعامل سازنده بین این دو نهاد انقلابی برای مقابله با ناهنجاری های اجتماعی بیش از گذشته متصور است .

سرهنگ موسوی نژاد در پایان آمادگی سپاه بابلسر را در جهت همکاری با نیروی انتظامی اعلام و خاطر نشان کرد: سپاه با تمام وجود از اقدامات و ماموریت های پلیس در شهرستان حمایت خواهد کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false