×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ،عبدالله مهاجر رئیس اتاق بازرگانی استان مازندران با عنوان اینکه بخش خصوصی سربازان نظام و کشور به شمار می روند گفت: ابزار تولید در دست دولت است و برای حل مشکلات باید استانداران را تام الاختیار کرد و اکنون واقعیت های جامعه به درستی به دولت منتقل نمی شود.

مهاجر با اشاره به سال حمایت از کالای ایرانی و تولید ملی به وظایف دولت و بخش خصوصی برای تحقق این شعار اشاره کرد و گفت: مشکلات بانکی از جمله مشکلات است و حمایت از کالای ایران با وامهای با سود بالا محقق نمی شود.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران، گفت: در جنگ اقتصادی چاره ای نداریم در کنار یکدیگر قرار گیریم و مشکلات را حل کنیم و در حال حاضر ارزش افزوده از جمله چالش ها است زیرا ارزش افزوده ۱۰ درصد قیمت تمام شده تولید را افزایش می دهد و این موضوع را باید بسیار جدی گرفت.

وی افزود: شرایط امروز در حوزه صنعت و دیگر بخش ها و حوزه های اقتصاد سبب شده تا با مشکلات عدیده ای مواجه باشیم و اگر نگاه بر این است که بخش خصوصی در کنار بخش دولتی در جنگل اقتصادی قرار گیرد باید حمایت های دوحانبه صورت گیرد.

عبدالله مهاجر اظهار داشت: تولیدکننده باید حمایت دولت را لمس کند و اگر برای مشکلات ارزی تدبیری بهتری صورت می گیرد در جایگاه کنونی قرار نمی گرفتیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false