×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  جمعه - ۱۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، مهدی محمدی  فرماندار قائمشهر روز شنبه در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با بیان این مطلب که طبق آخرین بررسی های انجام شده امسال تاکنون از محل بسته تسهیلات رونق تولید برای ۵۵۲ نفر در این شهرستان شغل ایجاد شده است  افزود که این افراد در بخش کشاورزی ، صنعت و معدن مشغول کار شدند.
وی هم افزائی بانک های عامل با دریافت کنندگان تسهیلات را خوب ارزیابی و ابراز امیدواری کرد که با ادامه این وضعیت ، افراد بیشتری از تسهیلات اشتغالزائی برخوردار شوند.
فرماندار قائمشهر با اعلام این که ۱۶۰ واحد کشاورزی شهرستان متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند ، گفت که ۵۱ واحد از این تعداد تاکنون حدود ۱۶۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده اند.
وی آمار افزایش فرصت شغلی در این واحدها را به خاطر دریافت تسهیلات رونق تولید ۱۵۲ نفر اعلام کرد.
محمدی افزود : بسیاری از این واحدها اگر تسهیلات رونق تولید را دریافت نمی کردند ، نه تنها قدرت جذب نیروی کار جدید را نداشتند ، بلکه قادر به ادامه فعالیت هم نبودند.
وی همچنین به سهمیه ۲۴ میلیارد ریالی تسهیلات اشتغالزائی برای کمیته امداد شهرستان اشاره کرد و گفت که از ۲۲۷ نفرمددجوی معرفی شده به بانک های عامل تاکنون ۲۰۲ نفر وام خود اشتغالی خود را از محل منابع بانکی دریافت کرده اند.
فرماندار قائمشهر از ایجاد اشتغال برای ۸۶ نفر از مددجویان بهزیستی شهرستان هم خبر داد و افزود که به این افراد ۱۰ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات خوداشتغالی پرداخت شده است.
وی ایجاد شغل برای ۲۵ نفر در بخش میراث فرهنگی و ۲۹ نفر در بخش شیلات را هم از دیر موفقیت های اقتصادی شهرستان در سال جاری برشمرد.
محمدی تسهیلات پرداختی از محل بسته حمایتی رونق تولید در بخش شیلات را ۲ میلیارد ریال اعلام کرد.
وی گفت که در بخش صنعت ، معدن و تجارت هم ۸۶ بنگاه متقاضی دریافت تسهیلات رونق تولید بودند که تاکنون ۲۳ واحد تسهیلات خود را به مبلغ حدود ۱۲۲ میلیارد ریال دریافت کرده اند.
محمدی اشتغالزایی در این بخش را ۴۸ نفر اعلام کرد.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false