×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

true

ویژه های خبری

true
    امروز  شنبه - ۱۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳  
true
false

به گزارش رخداد شمال ، سردار عبدالله ملکی رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر دفاع مقدس مازندران روز شنبه در جلسه حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس قائمشهر گفت پنج کتاب در باره زندگی نامه چند سردار شهید این شهرستان سال آینده چاپ و رونمائی می شود و هم اکنون ۱۰ پژوهشگر سرگرم نوشتن یک جلد کتاب در باره شهیدان معلمی ، مومنی ، اسماعیلی ، مزدستان و خنکدار هستند .
وی گفت : اطلاعات سردار اسکندر مومنی ، سردار شهید مزدستان ، سردار شهید علی اصغر خنکدار را با تاکید بر نقش وجایگاه این افراد در لشکر ۲۵ کربلا ، سرهنگ مفید اسماعیلی با تاکید بر دوران اسارت ، آزادگی ایشان در جنگ سوریه و فرزندان شهید حجت الاسلام و المسلمین علی معلمی را با تاکید بر پیشگامی و هدایتگری وی در جریان انقلاب اسلامی جمع آوری و کتاب می شود.
ملکی خواستار تامین اعتبار برای نگارش این کتاب ها شد .
رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران همچنین خواستار جمع آوری خاطرات شفاهی آزادگان و جانبازان قائمشهر شد.
وی گفت : در این شهرستان ۲۰۰ آزاده وجود دارد که می توانیم خاطرات آنان را در قالب کتاب های دوران دفاع مقدس تدوین کنیم و همچنین در خصوص جانبازان بالای ۷۰ درصد می توانیم با مراجعه به آنان مشکلاتشان را انعکاس دهیم.

false
true
true
true

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید

√ کامل کردن گزینه های ستاره دار (*) الزامی است
√ آدرس پست الکترونیکی شما محفوظ بوده و نمایش داده نخواهد شد


false